ניקולס אוג'ולה, מתקשר מוכר מלונדון, תמיד מסתכל קדימה אל העתיד. לטענתו, כבר בשנת 2018 הוא חזה כי נגיף מסוג שפעת יהרוס את העולם כולו, ולפי האמונות מדובר בנגיף הקורונה שהפתיע את כולנו אי-שם בשנת 2020. בנוסף, הוא גם ניבא את ההפסד של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ בבחירות, הרבה לפני שקמה תנועת Black Lives Matter, כמו גם את השריפה הקשה שהכתה בקתדרלת נוטרדאם בפריז, צרפת.

לאוג'ולה בן ה-37, הייתה גם תחזית לגבי הגירושין של קים קרדשיאן מקניה ווסט, וגם לראיון הנפיץ של הנסיך הארי ומייגן מרקל אצל אופרה ווינפרי. כעת, הוא מביט קדימה אל שנת 2023 וחושף שישה חזיונות שיש לו לשנה החדשה, מתקופות קשות בבריטניה ועד שברון לב עבור הזמרת מדונה. הישארו עמנו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

1. מבנה בריטי גדול יישרף

אוג'ולה, שמאמין שהיה מלכה מצרית ואריה בגלגוליו הקודמים, שיתף בתחושותיו המוקדמות שהתמקדו בדיפלומטיה ובדמוקרטיה בבריטניה, שכללו שריפה שתפרוץ בארמון מלכותי או בבניין נשיאותי. הוא רמז כי הציבור יהיה יכול לבצע הפיכה.

2. הפופולריות וההכנסות של משפחת המלוכה תדעך

"הממלכה עשויה למכור את הנכסים שלה, שיהפכו למלונות או שהם יצטרכו לגוון", הסביר המדיום. המלך צ'ארלס עלה לכס המלכות בחודש ספטמבר השנה לאחר מות אמו, המלכה אליזבת השנייה. עם השנה החדשה, משפחת המלוכה עומדת בפני שחרורו של ספר הזיכרונות של הנסיך הארי "Spare", שייצא בינואר. "ב-10 למרץ, המלך צ'ארלס יסבול מבעיה בריאותית", טען אוג'ולה ואמר כי הוא רואה את המלך הבריטי מתמודד עם בעיות בריאותיות הקשורות "בלבו או במחזור הדם שלו".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Tom Nicholson/File Photo)
המלך צ'ארלס השלישי (צילום: REUTERS/Tom Nicholson/File Photo)

3. המשבר הכלכלי יימשך זמן רב

בריטניה נקלעה לאחרונה למיתון בפעם הראשונה מאז המשבר הפיננסי של שנת 2008, כך חשף שר האוצר הבריטי ג'רמי האנט בחודש שעבר, כשההאשמות הוטלו על המלחמה באוקראינה. "אני חושב שהמיתון הכלכלי יימשך לטווח ארוך מאוד ויכול להיגרר עד לשש או שבע השנים הבאות", טען המתקשר. הוא המשיך: "אני חושב שהגרוע מכל יגיע בסוף העשור. ניכנס למיתון והדברים ישתפרו - ואז המשבר יחזור על עצמו. המיתון יתפשט בכל העולם, פי שניים מעכשיו, וכתוצאה מכך נראה חברות רבות נסגרות ומיליוני אנשים יאבדו את עבודתם".

4. רוכב אופניים בריטי ישבור שיא

לא כל החזונות של האיש הם אבדון קודר עבור בריטניה ושאר העולם. אוג'ולה אמר שהוא רואה אזרחים חוגגים ניצחון גדול ברכיבה על אופניים ב-2023. "אני רואה מישהו עם דגל בריטניה על אופניים ששבר שיא כלשהו", אמר.

5. מדונה תחווה משבר וצער רב

בתחזיות של תרבות הפופ, כדאי למדונה להתחיל להתפלל מכיוון שהיא בדרך ל"משבר", לפי המדיום. "אני רואה שנה קשה לפניה", הסביר אוג'ולה על בת ה-64 שהופעותיה האחרונות ברשתות החברתיות עוררו סערה.

הגיע הזמן להתפלל, מדונה (צילום: אורית פניני)
הגיע הזמן להתפלל, מדונה (צילום: אורית פניני)

6. ביונסה תטיל ספק במערכת היחסים שלה

המתקשר הוסיף כי ייתכן שביונסה "עוברת שינוי בחייה שבמסגרתו היא תפקפק ביחסים על בעלה". הזמרת ובן זוגה ג'יי זי, נישאו בשנת 2008. הפאוור קאפל - שעברו לא מעט שערוריות בחיי הנישואים - הביאו לעולם שלושה ילדים, בלו אייבי בן ה-10 והתאומים רומי וסר בני ה-5. 

בתחילת שנת 2020, חזה אוג'ולה כי פאריס הילטון תלד תינוק, לינדזי לוהן תיקלע לשערורייה וג'ניפר אניסטון תיכנס למערכת יחסים חדשה ומשמעותית. עד כה, הילטון לא ילדה, בעוד שאניסטון עדיין מתפללת למערכת יחסים משמעותית ולוהן ממשיכה להיקלע לאין סוף שערוריות.