צעיר בשנות ה-30 לחייו, יצא למסע גניבות של חודשיים בברמינגהאם, אנגליה, מוקדם יותר השנה, וגנב סחורה שכללה קונדומים, איפור ובשר בשווי אלפי דולרים. כמו גם אלכוהול, שוקולד ומוצרי קוסמטיקה בשווי של למעלה מ-4,000 דולר.

בתריסר תקריות, אשלי רודן, כיוון לסדרה של חנויות בסאטון קולדפילד, ברמינגהאם, בספטמבר עד אוקטובר השנה. הצעיר בן ה-30 הודה ב-12 סעיפי גניבה מחנות וכן באישום אחד על תקיפה ועוד סעיף של התנהגות מאיימת בבית משפט השלום בברמינגהאם ביום שלישי, ה-13 בספטמבר, כך דיווח BirminghamLive.

אשלי רודן, גנב קונדומים בשווי מאות דולרים (צילום: מתוך פייסבוק)
אשלי רודן, גנב קונדומים בשווי מאות דולרים (צילום: מתוך פייסבוק)

במהלך מסע השודים, גנב רודן מחנות Co-op שש פעמים, מ-Boots חמש פעמים ומ-JD sports פעם אחת. כמו כן, הייתה לו הרשעה קודמת בגין גניבה מחנות בשר בשווי 65 דולר ב-16 ביוני. הפושע הסדרתי תקף גם עובדי חירום ב-14 ביולי כשכמה ימים לפני כן לא עמד בדרישות צו שהוצא נגדו. מסע הגניבות החל ב-18 בספטמבר, כאשר גנב סחורה בשווי של כ-1,500 דולר, ב-6 באוקטובר הוא שדד מעיל בשווי 350 דולר ואלכוהול ב-150 דולר. ב-17 באוקטובר שדד איפור בשווי 195 דולר וקונדומים בשווי של כ-615 דולר. כל אלה הן רק חלק מסך כל הגניבות שבוצעו בחודשים הללו.

סך כל הסחורה שנגנבה, כולל הגניבה הקודמת שלו מחודש יוני, הסתכמה בשווי של כ-5,300 דולר. התובע, רוס באטלר, המליץ להעביר את התיק לבית המשפט קראון בברמינגהאם. בהסכמה לכך, שופט המחוזי, דיוויד ויין אמר: "מדובר במסע גניבות בעל ערך גבוה במיוחד".

מי צריך כל כך הרבה קונדומים? (צילום: רויטרס)
מי צריך כל כך הרבה קונדומים? (צילום: רויטרס)

אינדי בומרה, סנגורו של רודן, הסביר כי מרשו סובל ממחלה. הוא אמר: "הייתה לו תקופה קשה. הוא סובל מבעיית התמכרות כבר תקופה ארוכה. במהלך הזמן הזה נולד לו תינוק והוא מוכן לטפל בעצמו". בן ה-30 הובא לארכת מעצר, שם הוא ממתין לדיון הבא שלו שאמור להתקיים ב-10 בינואר 2023.