זוג שככל הנראה לא יודע לדחות סיפוקים, לא הצליח לשמור את הידיים בכיסים בזמן שהמתין במכבסה ציבורית. הם נתפסו בעדשת המצלמה שמתעדת את המקום 24 שעות ביממה כשהם מקיימים יחסי מין במקום.

בני הזוג נצפו במספר הזדמנויות בבית העסק Dr Tiger Laundry 24 בנונג צ'וק, בנגקוק, תאילנד. בעלי החברה, ג'קפונג צ'וקנטונג בן ה-33, נותר המום וכועס כשגילה על זממם של השניים בבית העסק שלו. הוא דיווח על המעשים והוסיף כי יש בידו הוכחות לכך, אך לטענתו, המשטרה נמנעה מלהתערב.

לא ידעו לדחות סיפוקים. האם למדו את הלקח? (צילום: מתוך פייסבוק)
לא ידעו לדחות סיפוקים. האם למדו את הלקח? (צילום: מתוך פייסבוק)

בתגובה לאי המענה שקיבל האיש מהרשויות, הוא החליט לפרסם את התיעוד ברשתות החברתיות. מעשה הזימה הראשון אירע בחודש ספטמבר השנה, כאשר הבחור המעורב יצא ממכוניתו בכניסה למקום כשהוא עירום לחלוטין ונכנס למכבסה, שם האישה התפשטה גם היא והשניים התעלמו מהעובדה שמדובר במקום ציבורי. לאחר מכן הם החליטו לעזוב ונכנסו למכונית כשזרים הבחינו בהם.

כחודש לאחר מכן, חזר אותו הגבר לחנות בשעה 2:00 לפנות בוקר כשהוא ללא מכנסיים. כמה רגעים לאחר מכן, כשהאישה הבינה שהם מתועדים, ביקשה מהאיש לעצור אך מהסרטונים ניכר כי זה היה חזק מהם והם המשיכו את מעלליהם במכוניתו של הגבר. בסופו של דבר, לאחר הפצת התיעוד, המשטרה החליטה להתערב מאחר והשניים התעלמו מהעוברים והשבים מספר פעמים, והם נקנסו כל אחד בסך של כ-5,000 באט תאילנדי (כ-114 דולר).

נקנסו בסכום של 5,000 באט תאילנדי (צילום: אינג'אימג')
נקנסו בסכום של 5,000 באט תאילנדי (צילום: אינג'אימג')

מאוחר יותר התברר כי השניים עבדו כשליחים של המכבסה, וככל הנראה, בזמן ההמתנה בין משלוח לאחר, הם ניצלו את הזמן הפנוי כדי להשתולל. בני הזוג נענשו לפי סעיף 388 לחוק הפלילי של תאילנד, אשר מצא אותם אשמים בביצוע של מעשה מביש בפומבי על ידי התפשטות או ביצוע מעשה מגונה בפומבי.