הקטארים לא ראו זאת בעין יפה: אתמול בשעות הערב כל העולם נשא את עיניו לאיצטדיון לוסייל במדינה המוסלמית, שם נערך גמר המונדיאל. נבחרת ארגנטינה ניצחה את נבחרת צרפת, בעוד ששתיהן שיחקו ברמה גבוהה מאוד והרשימו את האוהדים עד השנייה האחרונה. אך מה שהצליח למשוך את תשומת הלב של צופים רבים, ובכן, לא הייתה רק תמונתו של מסי מנשק את גביע העולם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אמיליו מרטינז בן ה-30, שוער הנבחרת המנצחת, הראה לכולנו איך זה נראה כש"השתן עולה לראש", וכשהתהילה גורמת לך קצת לאבד את זה. אחרי שהציל את קבוצתו ממספר גולים אפשריים של הנבחרת המתחרה, ארגנטינה ניצחה וזכתה להניף את הגביע הזהוב והנחשק. אך מה שהטריד את שדרי ה-BBC ו-FOX News, היה הרגע בו הוענקה למרטינז כפפת הזהב של הטורניר. צפו בתיעוד:

השוער, שקיבל לידיו את הגביע בצורת כף יד, החזיק אותו בכיוון איבר המין שלו במחווה וולגרית והצליח להביך כמה מהנוכחים על הבמה המכובדת. עד כה, ובהתחשב בעובדה שעברו בסך הכל 12 שעות מאז הניצחון, לא ברור האם מרטינז יאלץ להתמודד עם השלכות כלשהן על מעשיו. סביר להניח שכל המעורבים יקוו שהרגע המיותר הזה פשוט יישכח. התיעוד הוויראלי צבר עד כה מיליוני צפיות - וכל זה בנוסף לשידור החי שנצפה על ידי מיליוני אנשים מרחבי העולם.