קשישים רבים מרגישים שהעולם המשיך הלאה בלעדיהם ככל שהם מתבגרים, אך עדיין יש להם משאלות שהם היו רוצים להגשים, כמו לכל אדם אחר בעולם. שני קשישים מהודו שהחליטו להגשים חלום של שנים לבקר בפסגת האוורסט שברו את הרשת עם התיעוד המרגש שקיבל 300 אלף לייקים. 

בסרטון שהופץ באינסטגרם ניתן לראות את זוג הקשישים בהר בעוד מסוק חונה מאחוריהם. הזקנה מסייעת לבעלה, שגם הוא נראה אוחז במקל הליכה. שניהם מסתכלים על האוורסט בעיניים מלאות אהבה, נראות כמו הגשמת חלום. הנוף המושלג של ההר בקליפ הקצר עוצר נשימה.

View this post on Instagram

A post shared by Andy Thapa (@andyinstagm)

"אומנות החיים. האיש הזה, בן 86, בשלב האחרון בחייו. החלום האחרון לראות את הר האוורסט מקרוב. הוא העז לעשות את זה עם אשתו. אני מוריד את הכובע", נכתב בתיאור של הסרטון.

בסרטון דומה אחר של בני הזוג ששותף על ידי מר תאפה, הוא אומר שזו הייתה החלטה קשה מכיוון שהפסגה היא 17,000 רגל מעל פני הים ויש בה חמצן נמוך במיוחד. 

לדבריו, "האישה הגאה התעקשה והמשיכה (המשיכה) לתמוך בבעלה.. הם חלמו העזו וכבשו.. בשבילי זה היה סיפור קרוב לעין שלי... מוריד את הכובע לזוג המקסים הזה.. וששניכם תחיו עוד 100 שנים המשיכו ליצור זיכרונות ולהמשיך לעורר השראה בעולם", כתב.

אנשים רבים הגיבו על הסרטון והיו המומים מסיפור האהבה שלהם. משתמש אמר, "היי! הם סבא וסבתא שלי. רק כמה תיקונים... הוא בן 78 וזו אחת ממשאלות חייו... לא המשאלה האחרונה! שכל המשאלות שלהם יתגשמו!!". 

"לך לרדוף אחרי החלומות שלך! אף פעם לא מאוחר מדי. הסרטון הזה הוא הדוגמה המושלמת", אמר משתמש אחר. "היום שלי לא היה טוב עד כה אבל הסרטון הזה שינה את כל הפרספקטיבה שלי. אלוהים אדירים. איך דברים עוזרים לנו... יש לי מוטיבציה גדולה לראות את זה. איזה גבר!! שאלוהים יברך את שניהם, " הגיב אדם שלישי.