בחיי היום-יום בעבודה אנו נאלצים מידי פעם להחליף את עמיתנו באופן זמני, כך גם כתב הספורט האמריקאי מארק וודלי שנאלץ בשיא הסופה החריגה למלא תפקיד של כתב שטח ולצאת ולשדר מהכפור במדינת איווה.

וודלי וכך גם חברת החדשות לא ציפו שסיקור מזג האווירי שיגרתי יהפוך לוויראלי, זאת בעקבות תלונותיו הרבות של וודלי. "החדשות הטובות הן שאני עדיין יכול להרגיש את הפנים שלי, החדשות הרעות הן שהלוואי שלא יכולתי", אמר הכתב. 

בדיווח אחר אמר הכתב האמריקאי: "אני רגיל לתוכניות הערב האלה שאורכן רק 30 דקות, ובאופן כללי בתוכניות האלה אני בפנים. זוהי הופעה ממש ארוכה, אז התכוונו לשעתיים הקרובות כדי לראות אותי הולך ומתעצבן יותר ויותר. האם אני יכול לחזור לעבודה הרגילה שלי? אני די בטוח שהוספתם שעה נוספת לשעה הזו רק בגלל שמישהו אוהב לענות אותי". 

 "אני בדרך כלל מדווח על ספורט", אמר וודלי בסרטון אחר. "הכל מבוטל כאן ליומיים הקרובים, אז מה זמן טוב יותר לבקש מאיש הספורט לבוא בערך חמש שעות מוקדם יותר ממה שהוא בדרך כלל מתעורר וללכת לבלות ברוח, בשלג ובקור ולספר לאחרים אנשים לא לעשות את אותו הדבר?".

הציוץ הפופולרי, שפורסם על ידי וודלי עצמו, זכה ליותר מ-180,000 לייקים ולמעלה מ-25 מיליון צפיות מאז שפורסם ביום חמישי בבוקר. על ההחלטה לפרסם את הסרטון ברשת החברתית אמר וודלי כי מי שהניעה אותו לעשות זאת הייתה גיסתו. "היא אמרה שאני חייב לצייץ את זה. שמתי את זה בטוויטר, במחשבה ש-20-30 אנשים יראו את זה, למנהלים שלי לא יהיה אכפת, זה לא הולך לשום מקום. תוך שעות קיבלתי הודעות כמו 'אחי, אתה הופך ויראלי'".