רופאים מהודו נדהמו לאחר שחילצו מספר לא הגיוני של אבנים מכיס המרה של אישה שהתלוננה על כאבי גב במשך חודשיים. התיעוד פורסם ברשתות החברתיות עורר בהלה רבה מאחר והוא בהחלט מזעזע.

מטופלת בשם יאשודה באי, תושבת הכפר האראיה, ויג'יראגהאוגר, הבינה לראשונה כי משהו לא תקין לאחר שחוותה כאבים עזים בגבה, כך דיווח Jam Press. בנוסף, היא סבלה מכאבים בחזה אך לא הייתה מודעת לסיבה. בתחילה, היא דיווחה לרופא המשפחה וקיבלה טיפול באמצעות משכך כאבים, אך משפחתה החליטה לקחת אותה לבית החולים כדי לברר מה שורש הבעיה.

***תיעוד קשה לצפייה**

328 אבנים נמצאו בכיס המרה של אישה - כך זה נראה (צילום: מתוך טיקטוק)

סריקת סונוגרפיה ובדיקות נוספות שנערכו, חשפו כי בכיס המרה של באי מסתתרות 328 אבנים - כאשר חלקן נמדדו בגודל של סנטימטר אחד. לפי הרופאים המטפלים, מדובר במצב שיכול להתרחש כאשר רמות הכולסטרול בכיס המרה הופכות גבוהות מדי והכולסטרול העודף יוצר את האבנים שיכולות לנוע בין גודל קטן כמו גרגר חול, ועד לגודל של כדור גולף.

יאשודה באי, נותחה וכעת היא מתאוששת (צילום: מתוך פייסבוק)
יאשודה באי, נותחה וכעת היא מתאוששת (צילום: מתוך פייסבוק)

למרבה המזל, הצוות הרפואי הצליח למנוע מצב קשה יותר והסיר את כל אבני המרה של האישה בזו אחר זו, כמו גם את כיס המרה שלה במהלך ניתוח שארך כשעתיים. התיעוד הציג את המנתחים מוציאים את האבנים במחזה זוועתי. באי מתאוששת כעת בעקבות ההליך.