ג'רלד ג'ונסון ממשיגן, ארה"ב, חשף כיצד ה"ביקור" המפחיד שלו בגיהנום, שינה את חייו לנצח. ג'ונסון העלה את טענותיו המוזרות בסרטון ברשת החברתית TikTok, וסיפר כיצד הוא "נשלח אל השאול" בפברואר 2016 לאחר שלקה בהתקף לב.

בתחילת הקליפ, סיפר האיש: "בהחלט, ראיתי את הגיהנום האמיתי. הייתי שם ואני לא מאחל זאת לאויבים הגרועים ביותר שלי, לא משנה כמה רע עשו לי". האיש תיאר את הרגע שבו הגיע אל ליבת כדור הארץ - שם לטענתו נמצא שער הכניסה לגיהנום. "חשבתי שאני עובר התקף לב", הוא נזכר. "הנשמה שלי עזבה את גופי הפיזי וחשבתי שאני עולה למעלה, במחשבה הייתי בטוח שעשיתי כל כך הרבה דברים טובים במהלך החיים ועזרתי לכל כך הרבה אנשים - אבל בניגוד לכך, עליתי למעלה ואז מיד ירדתי ממש למרכז כדור הארץ".

@geraldajohnson1 My experience when I saw hell in February 2016. I’ll never be the same after that. #hell #jesus #unforgiveness #forgive #godsaid #encouragement #geraldajohnson #jesuslovesyou #moveforward ♬ original sound - Gerald Johnson

הוא המשיך: "הדברים שראיתי שם היו פשוט בלתי ניתנים לתיאור וזה מעורר בי רגשות עזים בכל פעם שאני מדבר על זה". ג'ונסון, כומר מזה שבע שנים, תיאר אז כמה מהדברים שהיה עד להם כשהיה לדבריו, בגיהנום, כולל "אדם על ארבע, ממש כמו כלב, מלא בכוויות בכל גופו ועונד שרשרת ברזל לצווארו ושד אחז בשרשרת הזו", נזכר.

הוא המשיך וסיפר כיצד שמע מוזיקה מתנגנת ואמר שהטקסטים זהים לאלו שהוא מכיר מכדור הארץ, אך עם זאת, אמר שבמקום כוכבי פופ מובילים - הייתה זו קבוצה של שדים שנשאה את השירה. הוא הוסיף: "כל מילות השיר ששמעתי נועדו לייסר אותי באשר לעובדה שלא סגדתי לאלוהים בזמן שהייתי בחיים".

סיפר כיצד שמע מוזיקה מתנגנת (צילום: אינג'אימג')
סיפר כיצד שמע מוזיקה מתנגנת (צילום: אינג'אימג')

לאחר מכן, גילה ג'ונסון כיצד הצליח להימלט מהגיהנום בחזרה לכדור הארץ. "התרוממתי וחזרתי לעולם ואלוהים התחיל לדבר אלי - למעשה אני בטוח שראיתי את ישו בעצמו. הוא דיבר איתי ואמר לי 'כעסת בסתר על אנשים שפגעו בך וקיווית שאעניש אותם על שפגעו בך. אני רוצה שתתמקד במשימה שאני נותן לך".

האיש הסביר וסיכם: "למרות שעשיתי המון מעשים טובים בחיי, הייתה לי טינה בלב לאנשים שעשו לי רע". מאז שהעלה את הסרטון למדיה החברתית, הוא הפך לוויראלי וצבר יותר מ-3 מיליון צפיות וקרוב וחצי מיליון לייקים. נראה שצופים רבים תמכו בג'ונסון והביעו סימן לאחדות. "כל מי שיש לו את הניסיון הזה מתאר את החוויה בצורה כל כך דומה", כתב לו גולש אחד. שני הגיב: "זה הסרטון השלישי בתוך כמה ימים שראיתי על תיאור של אדם שהיה בגיהנום. הסיפורים מצליחים להפחיד אותי באותה המידה".