אבא ל-102 ילדים, נשבע שלא יביא עוד ילדים לעולם לאחר שנאלץ להתמודד עם קשיים כלכליים. "ייעצתי לכל נשותיי שנמצאות בגיל הפוריות לפנות לקבלת גלולות למניעת הריון. בנוסף לכך, אני ממליץ למי שמעוניין להינשא ליותר מאישה אחת להימנע מכך כי זה אחד הגורמים למצב כלכלי רעוע", אמר האב.

מוסא חסיא, שהוא גם סב ל-568 נכדים, מתגורר בשטח אדמה רחב עם 12 בונגלוס בבוגיסה, אוגנדה. הוא התחתן עם אשתו הראשונה, חניפא, בשנת 1971 כשהיה בן 16 בלבד והפך לאב לראשונה כעבור שנתיים - כשנולדה בתו הבכורה. כיו"ר הכפר וכאיש עסקים, הוא סיפר כי החליט להרחיב את משפחתו מאחר והיה לו הרבה כסף ואדמות חקלאיות פוריות.

הוא אמר: "בגלל שהצלחתי להרוויח הרבה מאוד כסף, החלטתי להגדיל את משפחתי על ידי נישואין לנשים נוספות. הבטחתי לכל אחת מהן שאספק לה את כל הצרכים שלה וזאת באמצעות עבודות בשטחי האדמה החקלאיים שלי - וכך היה במשך שנים".

עם זאת, כעת הוא מבקש סיוע מהממשלה, בטענה שהוא נאבק בקשיים כלכליים. למרות בקשותיו, משפחתו טענה כי הם מסתדרים היטב עד כה ולמדו להתנהל גם באופן מצומצם. חניפא, אשתו הראשונה של חסיא, סיכמה: "יש לו לב רחב. הוא תמיד היה קשוב והכיל את כולנו. הוא אף פעם לא מקבל החלטות לפני שהוא שומע את כל הצדדים. תמיד הוא התייחס לכולנו באופן שווה".