אישה ממסצ'וסטס, ארה"ב, פנתה למדיה החברתית TikTok במטרה לשחזר את החוויה הטראומטית שעברה, לאחר שטמפון שנשכח בגופה התגלה כעבור שנתיים.

מלאני גאלאז בת ה-22 ממסצ'וסטס, ארה"ב, סיפרה כי השתמשה בטמפונים מאז שהייתה נערה צעירה, ומאז נתקפה בלא מעט בעיות בריאותיות שהטרידו את רופאיה בשנתיים שלאחר מכן. השיתוף של הצעירה צבר למעלה מ-16 מיליון צפיות, שבמסגרתו ענתה על שאלותיהן של צופות רבות.

בשיחת "שאלות ותשובות" שערכה, היא הגיבה לשאלה של גולשת אחת, ששאלה אותה מאילו תסמינים היא סבלה כתוצאה מכך שהטמפון נשכח בגופה. בתחילה, הסבירה גאלאז: "חשבתי שהתסמינים קשורים למחלת ליים" לאחר שננשכה על ידי קרצייה באותה התקופה. למרות שסבלה מתסמינים שהתאימו בדיוק למחלת הליים, הבדיקות הציגו כי זו לא הבעיה ממנה היא סובלת.

לאחר כשנה היא החלה לסבול מכאבים קשים בגופה, ומהפרשות משונות בעלות ריח רע מהנרתיק. "הייתי צעירה וזה היה מביך בשבילי לגשת לרופאת הנשים - שלא הייתה נחמדה אליי במיוחד, אבל לא הייתה לי ברירה והייתי חייבת לטפל בעצמי", אמרה. כמה חודשים לאחר מכן, לדבריה, היא המשיכה לסבול מכאבים ומריח חריף מאיבר המין. "פניתי שוב לרופאת הנשים. היא ביצעה בדיקה גניקולוגית ויכולתי לשמוע אותה עוצרת את נשימתה".

חשה ברע ורק כעבור שנתיים התגלתה הסיבה לכך (צילום: אינג'אימג')
חשה ברע ורק כעבור שנתיים התגלתה הסיבה לכך (צילום: אינג'אימג')

גאלאז סיפרה: "עם מציאת הטמפון האבוד, הרופאה חשדה שפיתחתי זיהום - דבר שהסביר את הריח הרע ואת הכאבים מהם סבלתי במשך כשנתיים. היא לא האמינה שמצאה את הטמפון". לדבריה של בת ה-22, הרופאה שלפה את הגוף הזר, ולאחר מכן ראתה כי ישנו אחד נוסף. היא הסירה גם אותו ורשמה למטופלת מרשם לאנטיביוטיקה, אותה נטלה ולאחר מכן התאוששה.

היא שיתפה את הסיפור שלה ברשתות החברתיות כדי להזהיר נשים אחרות שמשתמשות במוצר ההיגיינה המדובר, במטרה למשוך את תשומת לבן שלא לשכוח את הטמפון בגופן למעלה משמונה שעות.

לא לשכוח טמפון יותר משמונה שעות (צילום: אינג'אימג')
לא לשכוח טמפון יותר משמונה שעות (צילום: אינג'אימג')