סבתא ברזילאית שחיה ללא מעצורים בגיל 53, לא נתנה למזג האוויר הקפוא לעמוד בדרכה והתהדרה במבנה הגוף החטוב והמפואר שלה. היא לבשה לגופה ביקיני אדום ויצאה להצטלם בסופת השלגים שבחוץ.

אנדריאה סאנשיין בת ה-53, כוכבת אינסטגרם ויראלית, מתגוררת בלונדון ומרבה לפרסם תמונות מרשימות וסרטונים ברשתות החברתיות. כעת, היא שיתפה עם 202 אלף העוקבים שלה תמונות "מקפיאות" למראה, בהן היא משוויצה בגוף חטוב והספיקה לצבור מאז אלפי לייקים ותגובות חלוקות מעט. 

רבים מהעוקבים שלה החמיאו לה על הגזרה הנאה בלשון המעטה, בעוד שאחרים העדיפו לבקר אותה על כך שלטעמם "הצילומים לא מתאימים לאישה בגילה". גולש אחד כתב: "יפה. לאישה בת 20". אחרת הגיבה: "עם כל הכבוד לספורט - את לא קנדל ג'נר". המחמאות של המעריצים שכללו אימוג'יז של לבבות, פרחים ועוד, עקפו כמובן את התגובות המכוערות. סאנשיין, שבחרה להתעלם מהעוקצנות שברשת, חשפה בעבר כי היא מחפשת בן זוג ונעזרה ברשת החברתית כדי למצוא מועמדים מתאימים לתפקיד.

היא גם שיתפה כי רוב הפונים אליה היו גברים הצעירים ממנה ביותר משני עשורים, וכי היא מחפשת קשר רציני. היא מנהלת אורח חיים קפדני, בו היא משלבת בין אימוני כושר אינטנסיביים לבין הרגלי תזונה קשוחים במיוחד. ובכן, התוצאות בהחלט נראות לעין.