נוסעת מתמידה ומומחית לנסיעות, חשפה את סוגי החדרים מהם היא תמיד נמנעת כשהיא שוהה בבתי מלון ברחבי העולם. ממיקום החדר ועד באיזו קומה עדיף שלא להתארח ומדוע. כדאי לכם לקרוא את זה.

סמנתה בראון, מנחת תוכניות טלוויזיה לטיולים באמריקה, מספקת לא מעט טיפים שימושיים למטיילים אחרים ברשתות החברתיות. בסרטון שהעלתה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלה, היא הסבירה מדוע היא לא מעוניינת בחדר שקרוב למעליות.

הנה כל הדברים שלא חשבתם עליהם כשהזמנתם חדר במלון (צילום: אינג'אימג')
הנה כל הדברים שלא חשבתם עליהם כשהזמנתם חדר במלון (צילום: אינג'אימג')

למרות שהיא בדרך כלל מספקת לעוקבים שלה הסברים לגבי כל טיפ שהיא נותנת - בסרטון הזה בראון לא הייתה צריכה להגיד דבר כדי להבהיר את הנקודה אליה התכוונה. במקום זאת, היא פשוט נעמדה ליד המעליות והקשיבה לרעשים שהגיעו מהן כשהן עולות ויורדות בין הקומות. היא סיפרה כי נאלצה להתמודד עם רעשי המעלית כשניסתה לנוח בחדרה, ולא רק - גם האורחים שמשתמשים במעלית נוטים לעשות לא מעט רעש במסדרון - משהו שהיא נאלצה לשמוע בלי הפסקה - גם בלילות.

בנוסף, המנחה חשפה כי ישנם גם חדרים שנמצאים ליד מה שנקרא "חדר קרח", שם נמצאת מכונה המייצרת קוביות קרח ללא הפסקה, 24 שעות ביממה. בנוסף, היא נמנעת מלשהות בחדר שנמצא בקומה הראשונה - הידוע גם כקומת הקרקע בבריטניה, מכיוון שאלה נחשבים לחדרים שלגנבים קל יותר לפרוץ אליהם מאחר והם נגישים יותר.

החדרים בקומה הראשונה נגישים לפריצות (צילום: אינג'אימג')
החדרים בקומה הראשונה נגישים לפריצות (צילום: אינג'אימג')

באופן דומה, מטעמי בטיחות היא המליצה לאורחים להימנע מחדרים שנמצאים בקומה הרביעית ומעלה. היא הסבירה שהקומה השלישית היא המיקום הטוב ביותר משתי סיבות בטיחותיות: "אם תופעל אזעקת שריפה? מה עכשיו? אנחנו יודעים היכן נמצאת יציאת החירום? איך נגיע אליה, האם היא תוביל אותנו למקום מבטחים? האם היא חסומה או נעולה?".

היא סיכמה: "וודאו שאתם שוהים בין הקומה השנייה לקומה הרביעית של המלון, לשם סולם מכבי האש יכול להגיע. בשאר הקומות, זה קצת יותר מורכב.