בראיון לרשת החדשות הרוסית MK, האסטרולוגית מרינה וסילבייה שיתפה את התחזיות שלה לשנה החדשה בהתבסס על מפת הכוכבים הסינית. פוטין בן ה-70, נולד ב-1952, מזל דרקון לפי גלגל המזלות הסיני - שלא זכה לתחזית חיובית במיוחד לשנה החדשה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, עומד בפני תחזיות מוזרות ומדאיגות מפי אסטרולוגית מרוסיה, לפיהן, "העריץ יפגוש את גורלו בשנת 2023". מאז שפוטין הורה לראשונה לחייליו לפלוש לאוקראינה השכנה בחודש פברואר האחרון, לא מפסיקות לעלות ספקולציות על בריאותו הלקויה וניסיונות התנקשות פוטנציאליים - שלא הייתה הוכחה לכך שהם קרו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

וסילבייה ציינה שהחודשים אפריל, יוני וספטמבר עלולים להיות "שליליים במיוחד" עבור המנהיג. היא הסבירה: "במהלך החודשים הללו, פוטין ואנשים במזל דרקון בכלל, יצטרך להיות זהירים בקבלת החלטות חשובות ולשקול אותן היטב. דרקונים יצטרכו השנה לנסות להקיף את עצמם באנשים חיוביים ובאופטימיות, זה יצור השפעה טובה על חייהם".

היא הוסיפה: "תהיה לכם נטייה להרגיש שאתם קורבן. אל תתעסקו יתר על המידה בבעיות של קרובי משפחה או חברים, לא מומלץ להיכנע לאנרגיה השלילית שלהם. בשנת 2023, לדרקונים יש סיכוי לפגוש את גורלם, אך מעט תמיכה מאנשים חיוביים תקל עליהם להגשים את חלומותיהם. עם זאת, עליהם לפעול בעצמם ולא להמתין שהדברים פשוט יקרו".

התחזית למזל דרקון לא זוהרת במיוחד השנה (צילום: אינג'אימג')
התחזית למזל דרקון לא זוהרת במיוחד השנה (צילום: אינג'אימג')

היא גם הציעה שפוטין, או כל אדם אחר במזל דרקון לפי גלגל המזלות הסיני "צריך להיות תמיד בתנועה וכי נסיעות עסקים ונסיעות בכלל יכולות להועיל מאוד. יש לכם סיכוי טוב לקידום ולעלייה באיכות החיים, מה שיוביל בסופו של דבר לאירועים משמחים".