אישה שזה עתה נישאה, גילתה פרט חריג ברגע שאלבום החתונה הגיע לידיה. היא חשפה את המידע ברשתות החברתיות ודעתם של הגולשים לא איחרה לבוא.

הת'ר לין מצפון קרוליינה, "תפסה על חם" את חברתה, השושבינה האלמונית, ואת טראוויס, עמו התחתנה בחודש אוקטובר האחרון, בתמונה מחשידה למדי שצולמה שנייה לאחר טקס הנישואין. "מביטה על אלבום החתונה ושמה לב למשהו", כתבה לין בחשבון ה-TikTok שלה. בסרטון היא הציגה כמה תמונות סטילס בהן תועדה השושבינה אוחזת בידו של החתן ומניחה את ידה בסמוך למפשעתו. בקליפ הכאוטי שזכה ליותר מ-19.6 מיליון צפיות, נראתה החברה עומדת משמאלו של טראוויס כשהיא משלבת את ידה בידו ומחייכת למצלמה. לין, הכלה הטרייה מימינו, ככל הנראה לא מודעת להתנהגותם המפוקפקת של הקרובים לה ביותר.

@heatherlynn6977 #screammovie #weddingtiktok #weddingday #weddingphtographer #octoberwedding #bestfriend #bridesmaids #hilarious #welaughedsohard #whatisshedoing #ohno ##sisterwives but really, she was nervous & unstable in her heels with the wine 🤣🤣🤣🤣 #fyp #fypシ #fypage #foryou #foryoupageofficiall #foryoupage ♬ Oh No - Kreepa

באופן לא מפתיע, גולשים רבים כתבו לנשואה הטרייה מה הם חושבים לגבי התקרית המתועדת - כשרובם לא חסכו במילים קשות. "הייתי מתגרש", כתב גולש אחד, "משוכנע שהשושבינה והחתן מנהלים רומן בסתר". אחרים כתבו בחשד לקשר מיני המתנהל בין הבעל הטרי לחברתה של הכלה: "הוא מחזיק לה את היד בצורה אינטימית, הוא הוכיח שהוא בוגד בך", נכתב.

אבל בסרטון נפרד שהועלה מאוחר יותר לרשת החברתית, לין הסבירה שחברתה "בסך הכל ניסתה לשמור על שיווי המשקל שלה ואחזה בתמימות בידו של טראוויס". הכלה הוסיפה שלשושבינה לא הייתה ברירה, אלא להיצמד לחתן מאחר והשושבין שעמד לצדה היה קטוע רגל והוא נשען לכיוונה והיא הייתה זקוקה לתמיכה במטרה לשמור על יציבות ולא ליפול.

התיעוד הצליח להרגיז את הגולשים (צילום: מתוך טיקטוק)
התיעוד הצליח להרגיז את הגולשים (צילום: מתוך טיקטוק)

בתגובות לקליפ זה, הגולשים שאלו את לין האם היא עדיין בזוגיות עם החתן, למרות המראות אליהם נחשפה באלבום החתונה, והיא אישרה כי היא אכן עדיין חיה עמו. בן הזוג בעצמו הופיע בסרטון ה-TikTok ואמר: "השושבינה פשוט איבדה את שווי המשקל ואחזה בי. היא כמעט נפלה. מצטער לאכזב את כל מי שטען שאני בוגד באשתי עם החברה שלה - זה לא מה שקרה". הוא סיכם: "היא לא נגעה לי במפשעה, זה רק נראה כך".

מנהלים רומן או לא? (צילום: מתוך טיקטוק)
מנהלים רומן או לא? (צילום: מתוך טיקטוק)

עם זאת, המגיבים כלל לא התרשמו מטענותיו של האיש, כשגולש אחד כתב: "הם מנהלים רומן! זה וודאי". אחרת הגיבה: "הם יחד מאחורי הגב שלך ילדה. אל תשכחי לתייג אותי כשתגלי". מגיב נוסף טען: "תחושות הבטן שלי אומרות שהוא משקר".

@heatherlynn6977 #greenscreen #storytime #part2 #weddingtok #weddingtiktok #octoberwedding #weddingphtographer #bestfriends #husbandandwife #husbandsoftiktok #wewerentready #tiktokissavage #thesecomments #readthehastags y’all did not disappoint in these comments #ifykyk #thisgotouttahand @tuneswithtravis bestfran doesn’t have tiktok #fyp #fypシ #foryoupageofficiall #foryoupagе ♬ original sound - Hea