אישה מקליפורניה, ארה"ב, קיבל לביתה מלאי עצום של תנורי חימום ניידים - אותם היא כלל לא הזמינה. היא חשדה כי מדובר בטעות בכתובת, וכך היא טיפלה בנושא.

קוני מתיוס, סיפרה ל-abc10 כי קיבלה 100 תנורי חימום ניידים בדואר, אשר נשלחו לביתה בסקרמנטו. החבילות המסתוריות החלו להגיע מוקדם יותר החודש: "חלק מהן התקבלו ביום שישי, שבועיים לפני חג המולד ובכל יום מאז אני מקבלת לפחות שתי חבילות - לפעמים יותר", אמרה ל-KXTV. "אתמול חיכו לי במרפסת שבעה ארגזים".

מתיוס הסבירה כי החבילות מגיעות אליה ממקומות רבים ברחבי מדינתה, כולל איווה וצפון קרוליינה. "אותו פריט מגיע שוב שוב. מעולם לא הזמנתי מכשיר חימום נייד. אני בכלל לא צריכה כזה", סיפרה האישה. בנוסף לכך, היא אמרה כי היא חושדת שכתובתה עשויה להיות רשומה בטעות ככתובת של מוכר תנורי חימום באמאזון.

מייק וקלי גליבאן מאקטון, מסצ'וסטס, התמודדו עם בעיה דומה בשנת 2018, כאשר נשלחו לביתם מבול של חבילות אמאזון המכילות פריטים קטנים וזולים שמעולם לא הזמינו. בני הזוג אמרו כי מבדיקה שעשו התברר להם כי הם מקבלים את החבילות כחלק מתכנית הונאה.

מי שולח את כל החבילות הללו? (צילום: אינג'אימג')
מי שולח את כל החבילות הללו? (צילום: אינג'אימג')

מאמאזון נמסר ל-abc10: "אנו חוקרים פניות מצרכנים שקיבלו חבילות שלא הוזמנו על ידם, מכיוון שהדבר מפר את המדיניות שלנו. אנו מסירים מהאתר שלנו מוכרים אשר מפרים את הכללים ומונעים את קבלת התשלומים בשיתוף עם רשויות החוק. אנו ננקוט בצעדים המתאימים".