אישה שישנה בנפרד מבן זוגה בלילות, אמרה שהדבר מחזיק את מערכת היחסים שלהם יציבה ושומר על חיי המין שלהם "לוהטים ותוססים". לטענתה, היא ממליצה לכל הזוגות הנשואים לנסות זאת מאחר והשיטה אכן עובדת.

מרים אזגי בת ה-36, נשואה באושר לאהרון בן ה-35 ולהם ארבעה ילדים. היא טענה שהסוד למערכת יחסים בריאה ומאושרת הוא לא לחלוק את אותה המיטה עם הבעל בלילה, מכיוון שכך הם מצליחים לשמור על היחסים מרגשים ומרעננים. בעקבות מנהגי ההלכה היהודית, כאשר מרים נמצאת בתקופת המחזור החודשי ובשבוע שלאחר מכן - המכונה נידה - השניים אינם פעילים מינית. במהלך תקופה זו, לפי המסורת, עליהם לישון במיטות נפרדות, אולם השניים קצת הרחיקו לכת עם ההלכה - והם ישנים בנפרד כל השנה.

אזגי בת ה-36 מברוקלין, ארה"ב, אמרה שהבחירה הזו עשויה להפתיע אנשים מסוימים אך לטענתה היא עובדת עבורם נהדר - והופכת את מערכת היחסים ביניהם לעוצמתית יותר. האם לארבעה הסבירה: "בתקופת הנידה, אנחנו לא יכולים לגעת אחד בשנייה בשום צורה. זו תקופה שבה מדברים ברמה עמוקה יותר מהרגיל וזה בהחלט משהו שמעשיר את מערכת היחסים".

"קיבלנו את ההחלטה לישון בנפרד כי כל אחד מאתנו אוהב את המרחב האישי שלו, מעבר לזה שיש לעניין כמה יתרונות". היא הוסיפה: "לישון לבד, אפילו בלי קשר לנידה, גורם לך להיות הרבה יותר רגיש למגע וזה מה שהופך את היחסים למיוחדים יותר כי לא לוקחים את זה כמובן מאליו. כשלא נוגעים אחד בשנייה במשך שבועיים, הסקס מרגיש שוב כמו בליל הכלולות".

שני בני הזוג עובדים בעבודות אינטנסיביות, כאשר מרים עובדת כאחות בחדר לידה ואהרון הוא פרמדיק. יש להם דפוסי משמרות שונים, לפעמים כולל משמרות לילה - כך שהשינה בנפרד גם מסייעת להם לא להפריע אחד לשנייה. היא סיכמה: "לשמור חצי מהחודש ללא מגע ולעולם לא לחלוק את אותה המיטה, הופך את מערכת היחסים לאינטימית יותר. כל פעם מרגישה כמו הפעם הראשונה".