גבר ממוצא בריטי, חובב אוכל, אכל 124 קבבים בחודש אחד אשר הכילו כמות עצומה של כרבע מיליון קלוריות. כעת, הוא חשף כי הוא חש שינוי "פיזי ופסיכולוגי" לאחר צריכת כמות עצומה זו של בשר.

לפי הדו"ח שפרסם העיתון הבריטי "Metro", דס ברקי בן ה-36 מהעיר מנצ'סטר שבצפון אנגליה, אכל מדי ערב כארבעה קבבים. האיש מהנדס במקצועו ואב לשני ילדים, ולדבריו הוא חובב אוכל ומעדיף לאכול בשעות הערב והלילה. כעת הוא חושף כי צריכה מופרזת של בשר וכמות קלוריות מטורפת כמו זו שצרך, גרמה לו לנזק "פיזי ופסיכולוגי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"לעולם לא אעשה זאת שוב", אמר ברקי. "נהניתי מהאוכל אבל חוויתי כאב פיזי. הרגשתי טיפשי. לא אכלתי ירקות או פירות ולא שמרתי על עצמי". לדבריו, הוא השתתף באתגר שנקרא "Epic food challenge" - תחרות אוכל ושבירת שיאים שהסתיימה ב-31 בדצמבר בבעיות כפי שהאב לשניים אישר.

הוא החל את האתגר שלו ב-1 בדצמבר כשנסע בין מסעדות קבב שונות בכל יום בחיפוש אחר מנות. הוא הקפיד שלא לאכול דבר במהלך היום כדי לשמור מקום לקבבים בשעות הערב. "הייתי מרעיב את עצמי כל יום בעבודה", סיפר. "הייתי מסיים בשעה 17:00 ואז ממהר לאכול קבבים". הוא סיכם והוסיף: "אני לא אפסיק לאכול קבבים אך לעולם לא אגרום לגופי שוב נזק שכזה. אני צריך זמן להתאושש".