צפייה בפורנו ואוננות בנפרד - האם זה נחשב לבגידה? יועצת זוגית ומינית לקחה את הנושאים הכי רגישים שכולנו מתביישים לדבר עליהם, והציפה אותם ברשתות החברתיות. כעת - היא עונה על אחת השאלות הנפוצות: "אם תפסתי את בן הזוג מאונן מול המחשב, זו בגידה?".

לימוד בנדל, מטפלת זוגית ומומחית בחשק מיני ותשוקה לאורך שנים, מפרסמת לעתים קרובות סרטונים בחשבון ה-TikTok שלה, בהם היא מייעצת לגולשים כיצד להעצים את החוויות המיניות שלהם ועוד. באחד הקליפים ששיתפה לפני מספר שבועות, הסבירה בנדל האם אוננות מול המחשב נחשבת לבגידה בבן הזוג. ובכן, כמו שרובנו חשבנו, לא. לדבריה של המומחית - זו לא בגידה.

@bandeloflove תפסתי אותו מול המחשב! האם זאת בגידה? #מיניות #מיניות_בריאה #מיניותמודעת #מיניותמחברת #אוננות #אורגזמה #זוגיות #זוגיות_מאושרת #זוגיותבריאה #סקס ♬ L$d - Luclover

היא הסבירה: "למעשה, כל אחד ואחת מאתנו חייבים לגעת בעצמנו ולהבין מה עושה לנו טוב ואיך. זה נקרא 'אוטו-ארוטיות' - מיניות עצמית. מותר לנו להתעורר מאנשים אחרים מינית. מותר לקרוא ספרות ארוטית, מותר לראות סרטים שמעוררים מינית".

בנדל הוסיפה כי היא אף ממליצה לצפות יחד בסרטים ארוטיים: "אחד הדברים הכי מדליקים בעולם זה גם לעשות את זה ביחד. אני מאוד ממליצה לנרמל את המקום של מינית עצמית". היא סיכמה: "זוגיות טובה זו זוגיות שמאפשרת לכל אחד מבני הזוג להיות במיניות משל עצמו מעבר לזה שאתם ביחד".

אוטו-ארוטיות - מיניות עצמית (צילום: אינג'אימג')
אוטו-ארוטיות - מיניות עצמית (צילום: אינג'אימג')

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.