טיילור ווטסון, בעלת חשבון TikTok ויראלי, שיתפה בחשבונה סרטון של אישה מפתיעה את בן זוגה עם חדשות משמחות על הריונה - אך כמה מהצופים לא ממש התחברו, בלשון במעטה, לדרך בה עשתה זאת. בקליפ בן 15 השניות, נראית ההריונית עומדת מול הגבר כשהיא אוחזת בבדיקת הריון ביתית חיובית - ושואלת אותו האם היא יכולה למדוד לו חום.

היא מניחה את מקלון הבדיקה, שדומה למדחום, מתחת ללשונו של בן הזוג ומשאירה אותו שם למשך כמה שניות. "אוקיי, בוא נראה מה זה אומר", היא נשמעה אומרת בעוד שהאיש מוציא את ה"מדחום" מפיו וקולט במה הוא אוחז ומה הוא רואה. "את בהריון?", שאל אותה בהתרגשות בעוד שהוא יושב על הכורסה.

@taylormakesvideos Sweetest pregnancy reveal! ❤️ #couple #goals #fyp ♬ original sound - Taylor Watson

"גילוי ההריון הכי מתוק שראיתי", כתבה ווסטון בכותרת הסרטון שפרסמה ברשת החברתית, אך גולשים רבים טענו כי ההפתעה "מחליאה ולא מתוקה". גולש אחד כתב: "אני לא מבין איך היא הכניסה את מקל הפיפי הזה לפה של בן הזוג שלה". שני הגיב: "גועל נפש. היא הייתה יכולה לעשות את זה אחרת. או לפחות לבקש ממנו לבדוק לה חום".

אז יש לו חום? (צילום: מתוך טיקטוק)
אז יש לו חום? (צילום: מתוך טיקטוק)

צופים אחרים טענו שההומור דווקא נחמד וכי מדובר בחוויה ייחודית. "תירגעו חברים, יש מצב שהיא ציירה על המקלון הזה את התשובה ונבדקה עם אחד אחר". הסרטון המשעשע נצפה מאז כ-759 אלף פעמים וזכה לאלפי לייקים.