קבלן מפאייטוויל, צפון קרוליינה, ארה"ב, מצא ארנק שאבד בשנת 1968, אשר היה שייך לשרון סו טיילר - שהייתה רק בת 16 כשאיבדה את הפריט, כך לפי WVVA.

בית הספר Fayetteville Grade School שאירח חוג ריקודים לתלמידים בוגרים, נסגר בשנת 2019 ובראדלי סקוט, קבלן במקצועו, שיפץ את הבניין בדצמבר 2022. במסגרת עבודות הבנייה, איתר סקוט ארנק בתעלת הניקוז של בית הספר, שם הוא הסתתר יחד עם פריטים נוספים. טרם התברר כיצד הפריט הגיע לשם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הקבלן סיפר: "היו שם כמה כרטיסי כניסה ישנים לתחרות אגרוף ועוד כמה פריטים. ולחשוב שאנחנו הראשונים שפותחים את תעלת הניקוז הזו מזה 100 שנה". במקום לזרוק את הארנק לפח יחד עם שאר פסולת הבניין, סקוט החליט לפרסם פרטים על המציאה בחשבון הפייסבוק שלו במטרה לאתר את הבעלים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בעלת הארנק, המכונה כיום שרון דיי, גילתה על מציאת הפריט דרך אחותה והתרגשה מאוד. היא סיפרה: "בזכות התמונות שלי שהיו בארנק, יחד עם חבריי מבית הספר משנת 1968, הארנק שלי הוחזר אליי. לעולם לא חשבתי שאראה אותו שוב". רוב התמונות שנמצאו היו בשחור-לבן מאחר והן צולמו בשנות ה-60.

השנה שבה אבד הארנק הייתה שנה סוערת עבור אמריקה - מרטין לותר קינג, ג'וניור ורוברט פ. קנדי נרצחו והמדינה הייתה בעיצומה של מלחמת וייטנאם. השנה כללה גם את הנשיקה הבין-גזעית הראשונה בטלוויזיה ואפולו 8 הפכה לחללים המאוישת הראשונה שהקיפה את הירח.