אישה בת 48 עברה ניתוח להגדלת החזה לפני כ-25 שנה, והחליטה להחליף את התשלים בהמלצת הרופאים שלה שטענו כי יש להחליפם בכל 10 שנים. מכיוון ששתלי הסיליקון נוטים לעשות את שלהם עם הזמן, השתל שהיה בשד הימני של קלי יאנג בת ה-48 מניו מאלדן, אנגליה, נפגם בשנת 2018. "זה לא גרם לי לבעיות אבל בתנוחות מסוימות, השד הימני נטה הצידה. אז החלטתי שאם כבר צריך לחדש את השתלים - אני אהפוך את החזה שלי למשופר", אמרה.

יאנג בחרה לעבור את הניתוח השני שלה בטורקיה בחודש ספטמבר של שנת 2022, שם היא שילמה בעבורו כ-4,500 דולר - האפשרות "הזולה ביותר" שמצאה, כך לדבריה. אך כעבור זמן לא רב אחרי ההליך, הבינה המטופלת כי החתכים אינם מגלידים ונדהמה לגלות שהחתך בחלקו התחתון של השד הימני נוטף מוגלה.

החתך בשד הימני נפתח והשתל הציץ החוצה (צילום: אינג'אימג')
החתך בשד הימני נפתח והשתל הציץ החוצה (צילום: אינג'אימג')

במבט מעמיק יותר, היא גילתה כי השתל מציץ מבעד לחתך. "היה אפשר ממש לראות את שק הסיליקון", אמרה יאנג לאחר שפנתה לרופא המשפחה שלה באנגליה. הוא נתן לה מרשם לאנטיביוטיקה כדי לטפל בזיהום המתבשל, אבל בת ה-48 נאלצה לדאוג גם לשתל המתפרץ.

בחודש נובמבר היא עלתה על הטיסה הראשונה לטורקיה. "המליצו לי שלא לטוס אבל זו הייתה הבחירה שלי והחלטתי לחזור לשם", אמרה יאנג. ברגע שהגיעה למרפאה הפלסטית, המנתח הציע לשטוף אז הזיהום ולהחליף את השתלים בגודל 420 CC לקטנים יותר - וכך עשה. לאחר מכן קיוותה המטופלת שהסיוט הסתיים - עד שהבחינה לפתע בקרע נוסף בחזה שלה בחודש דצמבר. "הייתי הרוסה כשהבנתי שאצטרך להסיר את השתלים תמיד".

הניתוח נכשל שוב ושוב, ויאנג נשארה ללא שתלים (צילום: אינג'אימג')
הניתוח נכשל שוב ושוב, ויאנג נשארה ללא שתלים (צילום: אינג'אימג')

מאז שנותרה ללא כל שתל, יאנג התוודתה כי הביטחון העצמי שלה צנח והיא נוטלת כעת תרופות נגד דיכאון. "אני מאוד לא מרוצה. אני מתביישת לצאת מהבית ולהיפגש עם חברים. יש לי שלוש צלקות מכוערות וחזה שטוח". למרות הכל, היא עדיין מקווה לעבור ניתוח להגדלת חזה בעתיד.

בסך הכל היא שילמה עד כה כ-7,500 דולר על שני הניתוחים שעברה, לא כולל כרטיסי טיסה ומקומות לינה. יאנג, אם לשני ילדים ונהגת במקצועה, ייעצה למי שמתעניינים בניתוחים פלסטיים לחקור את ההליך לעומק לפני כן.