גבר בעשור השישי לחייו הנשוי לשלוש נשים, מברך על הולדתו של הילד ה-60 שלו - והוא לא מתכוון לעצור. סארדאר יאן מוחמד ח'אן ח'ילג'י, יליד פקיסטן בן 50, מצא את עצמו נאבק כדי להשיג כסף ולפרנס את משפחתו מרובת הילדים, בלשון המעטה. הוא חי עם שלוש נשותיו וכל ילדיו המחוז קוטה.

אחת מהנשים ילדה השבוע את בנו החדש של האיש, לו הוא קרא ח'ושאל. ח'ילג'י, רופא במקצועו, סיפר לתקשורת המקומית כי גם כאבא ל-60 ילדים "הוא לא מתכוון להפסיק להתרבות", וטען כי הוא מחפש אישה נוספת להביא עמה עוד ילדים לעולם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הוא פנה לממשלה המקומית בבקשה לתרומת אוטובוס, כך שבאמצעותו יוכל לקחת את כל ילדיו לטיול, וזאת לאחר שהתלונן על יוקר המחייה כשהוא מתקשה לפרנס את משפחתו המורחבת. בשיחה עם Shamshad News, הסביר בן ה-50 כי "העסקים נעצרו" וכי המחירים של כל המצרכים הבסיסיים כולל קמח וסוכר - גדלו פי שלושה. "בשלוש השנים האחרונות, כל הפקיסטנים וכל העולם כולו מתמודדים עם קשיים- כשאני ביניהם", אמר.

החדשות על על הולדתו של הילד ה-60 במספר, הפכו לוויראליות ברשתות החברתיות וחלקם אף שאלו כיצד הוא מסוגל לזכור את השמות של כולם. גולש אחד כתב: "הוא צריך להמשיך עד 100 ילדים", בעוד ששני הגיב: "מישהו צריך לעצור את האיש המטורף הזה".

מוהאן סינהה, עיתונאי הודי, פרסם בגסות: "בפקיסטן, פוליגמיה היא חוקית, אך רק גברים הדבקים באמונה האסלאמית יכולים להיכנס למערכת יחסים פוליגמית - עם מקסימום ארבע נשים בו זמנית". החוק שנחקק בשנת 1961, מתנה לח'ילג'י את האפשרות להינשא כעת לאישה הרביעית - עמה הוא מתכנן להביא ילדים נוספים.

השיא העולמי שנרשם אי פעם לזוג עם הכי הרבה ילדים שייך לוולנטינה ופאודור ואסילייב, אשר הביאו לעולם 69 ילדים כשהאחרון נולד בשנת 1765.

@dainiknepaltv ६० जना सन्तान जम्माइसके, अझै जन्माउने इच्छा #60children'sfather #pakistan #amazingfacts #fyp #dainiknepal #foryou #foryoupage ♬ original sound - दैनिक नेपाल