מחפשים עוד הרגלים חדשים שתוכלו לשלב כדי להעצים את האנרגיה המינית? ללימור בנדל, מטפלת זוגית ומומחית בחשק מיני ותשוקה לאורך שנים, יש טיפ חשוב במיוחד בשבילכם.  

בן או בת הזוג נתפסו מספקים את עצמם מול המחשב: האם זו בגידה?

"אנשים, תתפשטו", היא אומרת. "אנחנו מנותקים כל הזמן מהגוף שלנו, ואנחנו לא מחוברים אליו. אנחנו כל הזמן שמים על עצמנו בגדים, ועוטים עלינו ניתוק מהאיברים המיניים שלנו. אנחנו כל הזמן שמים תחתונים, אפילו כשאנחנו הולכים לישון במיטה שלנו". 

@bandeloflove אהובים ואהובות, ברוכים הבאים לפרק ה-16 של עד העונג הבא! 🎧 מטרת הפרק הזה, לעזור לנשים שמנותקות לחלוטין מהגוף שלהן ומהחיים המיניים שלהן, בשל שינויים פזיולוגיים בתקופה שלאחר הלידה. ראשית, חשוב לי לשים דגש על כך שהמקום הזה בו נמצאת אישה בתקופה לאחר הלידה - הוא נורמלי, והוא טבעי. אנחנו נדבר על 8 הרגלים שאני ממליצה לשלב בשגרת היום יום כדי לשפר לטפח ולהעצים את האנרגיה המינית. מה שנקרא- אם אין אני לי, מי לי? הפרק מדבר על החומרים הדרושים לנו כדי להשקות את שיח המיניות והחיוניות שבנו. איך מייצרים שמחת חיים בתקופה מאתגרת שכזו? על כל זאת ועוד, בפרק המלא. הלינק בביו! מוזמנים ומוזמנות בחום, ובאהבה רבה. עד העונג הבא.🙏 שלכם לימור בנדל.❤️ מומחית בחשק מיני ותשוקה, מלווה זוגות, נשים וגברים, להעצמת החשק המיני והתשוקה. #גברים #נשים #אמונה_וביטחון #זוגיות_מאושרת #מין #העצמה #טיפים #מיניות #מיניותמעצימה ♬ סיוופלה - נונו & TOX1C

"לכן", היא אומרת, "תתפשטו. גבר יקר, כשאתה מגיע הביתה תוריד את התחתון ושים עליך רק מכנס. נשים יקרות, תורידו גם אתן את התחתון, ואתם יכולות לשים מכנס או להתהלך ללא תחתון. אפשר ליהנות מהחיבור שלנו ולהרגיש את האיברים שלנו".

לבסוף, היא ממליצה גם "לגעת בעצמנו יותר בזמן שאנחנו מתפשטים, לאפשר לעצמנו לאהוב אותו בעירום ולפלרטט איתו בעירום מלא".

לימור בנדל, מורת דרך לענג, מלווה זוגות ויחידים ליצירת חשק מיני ותשוקה לאורך שנים. כנסו לקבוצת הפייסבוק מתעוררים ביחד לעוד פוסטים בנושא.