בני זוג הנשואים כ-20 שנה, שניהם עוסקים באותו התחום והורים לשלושה ילדים, החליטו אחרי לא מעט התלבטויות ושנות שגרה שוחקות, להכניס לזוגיות שלהם "קצת צבעוניות" בהסכמה מלאה.

לימים, הבעל ניסה והצליח לשכנע את אשתו לצאת יחד למסיבת חילופי זוגות.  האישה סירבה תחילה, אך אחרי כמה ימים של הסברים ושכנועים היא התרצתה ושניהם הלכו יחד למסיבה. באירוע הראשון, האישה ישבה בצד וראתה את בעלה נהנה עם אישה אחרת. "לא ידעתי שהוא כזה, רק אחרי שראיתי אותו במסיבה הבנתי שאיתי הוא לא מתאמץ במיוחד. בכל אופן, לא השתתפתי. רק צפיתי מהצד", סיפרה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יצאו יחד למסיבת חילופי זוגות והכל הדרדר במהרה (צילום: ingimage ASAP)
יצאו יחד למסיבת חילופי זוגות והכל הדרדר במהרה (צילום: ingimage ASAP)

במסיבה נוספת, כך טען הבעל באמצעות עורכות הדין שרין ומורן סולן, האישה כבר לקחה חלק. אמנם לא לכל אורך הערב אבל הייתה פעילה יותר ואפילו אמרה שהיה נחמד. הדרמה, כמו במקרים דומים מהעבר, התרחשה כשהבעל התאהב באישה שהכיר באחת מהמסיבות, שכנה של הזוג, וזה הביא אותו לרצות להתגרש מאשתו.

בעקבות דרישת הגירושין, האישה טוענת כי בעלה בגד בה ולכן היא ראויה לקבל את מלוא הכתובה. עוה"ד סולן טוענת כי האישה הסכימה להשתתף באירוע ואף נכחה בו, ולכן היא אינה זכאית לכתובה. עוד נטען כי גם האישה בגדה בבעלה ואף הודתה בכך. לדברי האישה, היא אמרה זאת לבעלה כי כעסה עליו לאחר שביקש ללכת שוב ושוב למסיבת חילופי הזוגות.

עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)

בדיון הראשון בבית הדין הרבני דרשה האישה שלום בית וטענה כי היא מצטערת שבגדה בו. לאחר מכן חזרה בה וטענה כי אמרה את הדברים כדי להתריס נגד בעלה שממשיך ללכת למסיבות של חילופי זוגות ביחד עם השכנה הגרושה. בית הדין הציע לאישה להיבדק במכונת אמת ובכך להוכיח כי לא בגדה. רק לאחר מכן תבחן זכאותה לכתובה, ובמקרה הזה הבעל יצטרך להוכיח כי אשתו הלכה אתו לאירוע כי גם אם לא השתתפה בו לטענתה, היא אינה זכאית לכתובה.