מוקדם יותר השבוע, אם טרייה שיתפה תמונות כנות מהמציאות על הפיכתה לאימא בסרטון ויראלי ועוצמתי שזכה ל-2.3 מיליון צפיות. בקליפ, היא הסבירה כי תמיד הייתה בטוחה בגוף שלה ובעצמה, וכי לפני הלידה היא הניחה ש"הבטן שלה תחזור לעצמה".

אבל לאחר שילדה את בתה בחודש ספטמבר 2022, מיה סומרוויל בת ה-24 מקנברה, בירת אוסטרליה, סיפרה כי לקח לה לא מעט זמן להתרגל לשינויים שגופה עבר. בסרטון החושפני, היא הרימה את חולצתה והציגה לעוקבים שלה "בטן שלאחר לידה בשבוע 40 ושישה ימים".

@miasomerville1 Thought I was gonna be one of those girlies who looked exactly the same pre and post baby but so much stretching happens and my belly button will probably never look the same 😅 #postpartum #postpartumbody #postpartumrecovery #postpartumjourney #3monthspostpartum #newbaby #baby #firstbaby #newmum #k18results #fyp #birth #labourandbirth #labourandelivery ♬ original sound - Mia Somerville

כתוצאה מהמתיחה הטבעית שמתרחשת בזמן ההריון, לבת ה-24 יש בטן רפויה מעט כשהטבור נראה שונה ממה שהיה קודם. "אני אוהבת את התינוקת שלי יותר מהכל ואני לא מתחרטת על היותי אימא ולא אתחרט לעולם. אך עם זאת, זה לא משנה את העובדה שההפיכה לאם מביאה איתה כמה שינויים משמעותיים בחיים - הן נפשית והן פיזית".

היא הסבירה: "למה אני עושה את הסרטון הזה? חשבתי על כך שלא קורה לי שאני רואה גוף כזה של אישה בשום מקום. מסתבר שאנחנו לא נחשפים לשינויים האמיתיים שלנו כי התרבות שאנו חיים בה דוחה את זה ומסתירה את מה שנקרא 'האמת'. נראה כי רוב הסלבריטאיות שאנו מכירים פשוט 'חוזרות לעצמן' ימים בודדים אחרי הלידה - משהו ששונה מאוד ממה שקורה במציאות".

@miasomerville1 Replying to @Covadonga Kocina ♬ original sound - Mia Somerville

"אני עדיין צעירה, בסך הכל בשנות ה-20 שלי ותמיד הייתי רזה אז הנחתי שגם אני אחזור לעצמי ואראה בדיוק כמו לפני הלידה - כך שעור רפוי וסימני מתיחה על הבטן הם כלל לא מה שציפיתי לסחוב איתי חודשים אחר כך", הוסיפה סומרוויל.

לאחר פרסום הסרטון ברשת החברתית TikTok, האם הטרייה זכתה לאלפי תגובות מגולשים מכל רחבי העולם בעוד שרובם תמכו בה, אך חלקם לא חסכו בביקורות אכזריות. בין המגיבים, היו כאלה שכתבו לה: "מזעזע, איך את לא מתביישת להראות את הגוף שלך במצב הזה?", "נורא. לעולם לא יהיו לי ילדים", "TikTok - האפליקציה שבה אנשים מרגישים חופשיים להיות גסים ככל שהם רוצים".

למרות זאת, סומרוויל הייתה המומה מכמות האהבה שהרעיפו עליה הגולשים האחרים, בעוד שגולשת אחת כתבה לה: "כולנו יחד בזה. אבל בסופו של דבר את מביאה לעולם ילד יפהפה". אחר הגיב: "אם אנשים מרשים לעצמם להעליב אותך כך, זה רק בגלל שהם לא עברו א מה שאת עברת אבל תני להם - זה יגיע והם יבינו את הקסם שבדבר".