מעורר השראה: אושיית המדיה החברתית קרלה בלוצ'י, טענה כי ירדה במשקל הודות לפעולה די פשוטה, אותה נאלצה לבצע פעמיים ביום בלבד - עם בעלה. היא מאמינה כי חדרי כושר הם בזבוז כספי מוחלט וכי הגיע הזמן שנשים נוספות יאמצו את הטיפ שלה.

בלוצ'י, אם לארבעה ילדים, בת 41 מהיצ'ין, בריטניה, סיפרה לעוקבים שלה כי כעת היא במידה 36 אחרי שהשילה קילוגרמים רבים מגופה על ידי הזעה בחדר השינה. היא חשפה כי היא מקיימת יחסי מין עם בעלה פעמיים ביום כדי לרדת במשקל ולטענתה, היא רצתה לרזות אחרי שילדה את בנה הרביעי והאמינה שהסוד הוא להשתולל בין הסדינים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הדוגמנית אמרה לדיילי סטאר: "הכל תלוי בסקס טוב ואין צורך אפילו באימון אחד בחדר הכושר. כל הנשים שמוציאות הון על אימונים צריכות לבקש החזר, אני באמת לא מבינה את זה. פשוט תקיימו פעמיים ביום יחסי מין וזה נהדר גם לכושר וגם לאיזון משקל הגוף".

היא הוסיפה: "באופן כללי, אני מאוד נהנית לעשות סקס אז חשבתי לעצמי למה לא להפוך את חדר השינה לאזור האימונים האישי שלי? אפשר לעשות סקוואט בכל מיני תנוחות ומעבר לכך, זו עובדה מוכחת שסקס הוא בריא לנפש, לגוף ונשמה". בת ה-41 הייתה במידה 40 כשהחליטה שהיא מעוניינת בשינוי.

בנוסף למפגשים המיניים היומיומיים, היא מתאמנת במשך 20 דקות בבית תוך שהיא מבשלת. "לא הייתה לי בעיה עם המידה הקודמת שלי, אני חושבת שכל אישה יכולה להיות יפה בכל מידה אך לטעמי - אני מרגישה טוב יותר במידה 36. הפנים שלי רזות יותר ואני מרגישה בריאה יותר". בלוצ'י חלקה את הטיפים שלה עם אימהות אחרות שנאבקות בשינויי הגוף אחרי לידה, כשאמרה: "תפסיקי לשתות בקבוקי יין כל ערב תוך כדי צפייה בנטפליקס. שלטו בכמות האוכל שאתן אוכלות, תפסיקו לשבת ולרכל על נשים אחרות או על בני הזוג שלהן וכך תהיו מאושרות יותר".

היא נשאלה איך היא מצליחה לשלב בין אימהות אינטנסיבית כל כך לזמן לסקס, והיא ענתה: "תמיד יש זמן לסקס בלוח הזמנים שלי. יש לנו את צהרי היום כשהילדים לא בבית ובערב הם הולכים לישון מוקדם. כיום אני מרגישה מדהים ובטוחה בעצמי. נסו ותודו לי אחר כך", היא סיכמה.