יצירת פרופילים, העלאת תמונות וסרטונים ושיתוף חוויות, אפשרות להזמין חברים לחלוק זיכרונות ולהקים קהילה נפרדת מרשתות אחרות, כדי לזכור את היקרים לנו באופן המכבד ביותר – זו המטרה שלשמה הקימו היזמים את LifeCloud. מדובר ברשת דיגיטלית המקשרת בין כל מי שהכיר את המנוח ורוצה לחלוק חוויות, להתעדכן וליצור שיח. הרשת עוצבה ותוכננה לקהל הישראלי, עם אפשרויות התאמה, עריכה וניהול פשוטות ונוחות בשפה העברית.

גלי שמחה, מיזמי LifeCloud: "אסי אשתי נפטרה לפני 12 שנה, בהריון האחרון גילינו שהיא חולה בסרטן. אחרי שנה היא עזבה אותנו ובעצם נשארנו שלושת הילדים ואני. אחרי השבעה נשארנו עם ערימה של זיכרונות, תמונות, מכתבים והרבה סימני שאלה - איך אני שומר על הכל ומראה את זה בעתיד לתומר, שהיה אז רק בן שנה? איך אני ׳מחיה׳ את כל החוויות שלנו יחד, או אלו של אסי עם חברים ומשפחה, כדי להיזכר ושגם הדורות הבאים יוכלו להכיר את מי שאסי הייתה? באחד מימי השנה לזכרה, אריאל הבכורה הרימה מצגת ׳מה אם לאמא היה אינסטגרם׳, ושם הבנתי שאני חייב לעשות עם זה משהו".

ממקום זה, גלי יחד עם שותפתו סיגל קשקש, יזמית חדרי הנצחה ומורשת, עבדו בשנתיים האחרונות על הקמת הרשת כדי ליצור מרחב בטוח ומכבד. הרשת מאפשרת לשתף חוויות בין החברים, להתעדכן על כל זיכרון או מדיה שהועלתה, מועדים לציון, להגיב ולהרחיב את מעגלי החברים. בנוסף יצרו היזמים עמודי קהילות נפרדות ומותאמות אישית לארגונים, עמותות ויחידות צבאיות להנצחת חללים. ב־LifeCloud ניתן לפתוח ולנהל כמה פרופילים במקביל ללא עלות, או רק להירשם כדי להיות חברים ולקחת חלק מהקהילות ופרופילים שאחרים יצרו ליקיריהם. לאחר תהליך קצר ואימות ניתן לערוך את הפרופיל הראשון ולהעלות את הזיכרונות הראשונים.

בנוסף, יתאפשר לחלוק כבוד ליקירים, להדליק נרות ולהניח פרחים וירטואליים, כאשר כל החברים ברשת יקבלו על כך עדכון.

תהיה אפשרות של ניהול מועדים, בין השאר ציון ימים חשובים, שליחת הזמנות לאירועי אזכרה ומפגשים וכן סיוע לאיתור מקום הקבורה, כאשר בדרך קלה ויעילה החברים ברשת יקבלו קישור במידת הצורך למפת בית העלמין והמיקום המדויק שבו נמצאת המצבה.