כשמתחתנים, זה בדרך כלל עם אדם שהיינו רוצים לבלות לצדו את שארית חיינו, ולמרות שאולי זה לא תמיד מחזיק מעמד - רוב הזוגות לפחות יוכלו להביט לאחור על יום חתונתם כעל אחד הימים המאושרים בחייהם. אבל הכלה הזו לא נותרה עם זיכרון מתוק אחד, אלא עם מבוכה אחת גדולה שכן היא חשפה כי פעולה אחת של החתן הרסה את כל היום.

אישה אנונימית חשפה כי ביקשה מבעלה לעתיד בקשה אחת מספר ימים לפני יום נישואיהם: "לא למרוח את עוגת החתונה על פניה כפי שנהוג מאחר והעניין מביך אותה", אבל במקום להקשיב לה, מה שהבחור עשה בחתונה היה גרוע אף יותר. בעוד שהם מצטלמים לצד עוגת החתונה כשכל האורחים מביטים בהם, כשביניהם החברים, המשפחות והצלמים - הבחור הסתובב לכיוונה של הכלה, אחז בראשה בחוזקה ודחף את פרצופה לתוך העוגה - כך מול הקהל המזועזע.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הביך אותה מול כל האורחים וכעת היא דורשת להתגרש, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
הביך אותה מול כל האורחים וכעת היא דורשת להתגרש, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

היא סיפרה: "התחתנתי רגע לפני חג המולד ואני מקווה להיות גרושה עד סוף חודש ינואר. החלטנו להתחתן בשנת 2020 וכל אחד מאתנו קיבל על עצמו בערך חצי מהאחריות על ארגון החתונה. הכלל היחיד שלי היה מאוד ספציפי - שלא ימרח את עוגת החתונה על פניי כמו שעושים לא מעט זוגות".

היא הוסיפה: "הוא מכיר אותי היטב והייתי בטוחה שלא יעשה זאת. אך במקום, הוא תפס אותי מהשיער בחלק האחורי של הראש ודחף את ראשי ממש לתוך העוגה". מבועתת ונבוכה ממה שקרה, הכלה אמרה לבעלה הטרי כי היא "סיימה" אתו. היא סיפרה: "עזבתי. למחרת כבר הודעתי לו שזה נגמר בנינו אבל בחגים כולם אמרו לי לתת לו הזדמנות שנייה. אמרו שהגבתי בקיצוניות אבל כולם יודעים שאני קלסטרופובית בגלל תאונת דרכים קשה שעברתי לפני שש שנים".

לא התחשב בבקשתה היחידה (צילום: שאטרסטוק)
לא התחשב בבקשתה היחידה (צילום: שאטרסטוק)

בתגובות, רבים כתבו לכלה כי מעשיו של החתן הם "דגל אדום" וכי עליה להמשיך בהליך הגירושין ולא לחזור בה בשום אופן. גולש אחד כתב: "אני חושב שמה שהוא עשה לא מכבד אותך ואת רצונותיך". שני הגיב: "לא מדובר במחווה עדינה אלא במעשה אגרסיבי ומזעזע. המשיכי בדרך שבחרת מבלי להביט לאחור".