דיילת בחברת תעופה מוכרת, שיתפה ברשתות החברתיות מספר טיפים שאתם חייבים לדעת ולאמץ לעצמכם במידה ואתם סובלים מפחד מטיסות - מאזור הישיבה המומלץ ביותר ועד למאכלים שלא מומלץ לאכול לפני ההמראה.

שרה גודווין מפרת', דיילת בחברת וירג'ין אוסטרליה, הסבירה כי יש לה מספר המלצות לנוסעים החווים לחצים וחרדות לפני טיסות ותוך כדי - בין אם קצרות ובין אם ארוכות. היא הסבירה לעוקבים בחשבון ה-TikTok שלה: "אני ממליצה למי שסובל מחרדת טיסה, לבחור מראש במעמד הזמנת כרטיס הטיסה, מושב בקדמת המטוס. זהו המקום שבו כיסי האוויר והמערבולות מורגשים הכי פחות". היא הסבירה: "זהו אזור הנמצא מעבר למרכז הכובד של המטוס. לחילופין, המערבולות תהיינה פחות מורגשת גם אם תשבו בסמוך לכנפי המטוס - אשר מאפשרות לו להישאר מאוזן".

@sarahgthatsme

Hope this helps some people 💕✈️

♬ Bliss - Ukiyo

הטיפ הנוסף של גודווין הוא לשתף את צוות הדיילים בתחושות שלכם. "בסופו של יום, אנו שם כדי לסייע לאנשים כל הזמן ואנו טובים מאוד בלדבר איתם על תחושות אלה", אמרה. "אין לכם סיבה לחשוב שזה מעצבן אותנו או מפריע לנו לעבוד, אנו שם כדי להרגיע את הנוסעים המפוחדים". בנוסף, היא המליצה למי שטיסות גורמות לו ללחץ ועצבים, להימנע משתיית משקאות עשירים בקפאין. "הדבר יכול להגביר את הלחץ והחרדה שלכם ובכך לגרום לכם להיות עצבניים יותר", הסבירה הדיילת.

@sarahgthatsme Yay to no masks on domestic flights #travel #fyp #flightattendant ♬ Cool Kids (our sped up version) - Echosmith

מזונות שיש להימנע מהם לפני הטיסה, לדבריה, כוללים מזון מלוח ומעובד מכיוון שהם לא קלים במיוחד לעיכול בגבהים שונים ובנוסף, ירקות ממשפחת המצליבים, להימנע משתיית אלכוהול ומשקאות מוגזים, שעועית ופירות יבשים. היא המליצה כי אם יש לכם משהו להתעסק בו בזמן הטיסה "בין אם קריאת ספר או האזנה למוזיקה, כל מה שיכול להסיח את דעתכם, נסו לעשות זאת", אמרה גודווין.

הדיילת משתפת לעתים קרובות סרטונים וטיפים הנוגעים לטיסות לחו"ל, וגולשים רבים הודו לה בתגובות על שסייעה להם בהתמודדות עם הלחץ והחרדה.