סרטון של הצעת נישואין שפורסם ב-29 בדצמבר, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות, כשהציג גבר כורע ברך כדי להציע לאהובתו להינשא לו, וכשבדרך הוא מפיל את הטבעת שהייתה מזוייפת, ומאבד אותה.

מארק ווטסון בן ה-44 ובת זוגו גייל רוברטסון בת ה-36, נסעו ל"בנג'י היילנד פלינג" בסקוטלנד כדי לקפוץ בנג'י. במסגרת יום הכיף, בן ה-44 תכנן מראש להציע נישואין לאהובתו כשהם בגובה של כ-40 מטרים מעל האדמה. בסרטון שהופץ ברשת בחברתית אינסטגרם, נראה האיש כורע ברך אך הדרמה התחילה שניות לאחר מכן - כשהטבעת נשמטה מידו ונפלה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"ירדתי על ברכיי וגייל התרגשה מאוד", אמר ווטסון ל-Caters News."היא הייתה מופתעת, אך זו הייתה הפתעה שהפכה במהירות להלם מוחלט כשהפלתי את הטבעת מגובה של 40 מטרים מתחתינו".

מאוחר יותר, הסביר בן ה-44 כי הטבעת שנפלה הייתה למעשה מזויפת. "העמדתי פנים שאני מזועזע, אבל ידעתי שזו לא הטבעת האמיתית ועשיתי זאת כדי שזו תהיה חוויה בלתי נשכחת. גייל מכירה אותי, היא יודעת שאני קצת משוגע", אמר. אך עם זאת, הוא הוסיף כי בת הזוג לא השתעשעה במיוחד מהתעלול והייתה בפאניקה מוחלטת: "חשבתי שהיא תתרגש ותופתע אבל היא הייתה מאוד נסערת עד כדי כך שהייתי בטוח שהיא עומדת להגיד 'לא' ולהשאיר אותי שם לבדי. אז די מהר שלפתי את הטבעת האמיתית כי ראיתי שזה הופך לדרמה רצינית. הסברתי לה שזו שנפלה היא מזויפת ושהאמיתית כאן, אצלי בכיס".

הפיל את הטבעת מגובה 40 מטר (צילום: מתוך אינסטגרם)
הפיל את הטבעת מגובה 40 מטר (צילום: מתוך אינסטגרם)

הוא המשיך: "בסופו של דבר היא נרגעה, הצעתי לה כמו שצריך להציע, היא אמרה לי 'כן!' וקפצנו בנג'י יחד. בדרך חזרה כבר תכננו את התאריך בו נתחתן". הוא סיפר כי הצוות כולו לקח חלק בתרמית המשעשעת (או שלא), וסיפר כי השניים יחד קצת פחות משנה אך ידע כי רוברטסון היא שתהיה אשתו ואם ילדיו.

לדבריה של בת ה-36, היא כלל לא ציפתה להצעה ובמיוחד לא מסוג זה. "לא הייתי מודעת למה שקורה סביבי, ופתאום ראיתי את אחד מאנשי הצוות מכוון אליי את המצלמה ושאלתי את עצמי 'מה הוא עושה?'. ולפתע מארק כרע ברך והייתי בהלם", סיפרה. היא סיכמה: "התעלול אופייני לו בהחלט. אני מקווה שהוא לא יתכנן משהו דומה בחתונה עצמה שתיערך בחודש ספטמבר".