משעשע: גן החיות ומרכז חיות הבר של טורונטו (Toronto Zoo Zoo Conservancy), יצא בקמפיין לתיקנים. הפארק יאפשר לכם לקרוא לאחד מהג'וקים על שם האקס שלכם לכבוד יום האהבה המתקרב (ה-14 בפברואר) בתמורה לתרומה מינימלית בסך 25 דולר בלבד.

בין אם מדובר באקס, בבוס מעצבן או אפילו קרוב משפחה שנוא - גן החיות בטוח שלכל אדם יש קרוב שהוא שונא לחלוטין. כעת, המרכז מציע לאנשים הזדמנות להיות קטנוניים ולפרוק את רגשותיהם בצורה יוצאת דופן. בפרסום שהועלה לרשת החברתית טוויטר, נכתב: "הוורדים אדומים, הסיגליות כחולות... האם יש מישהו שמטריד אותך? גרמו לו לצמרמורת על ידי כך שתקראו לג'וק על שמו לכבוד יום האהבה".

כדי לתת שם לג'וק, הגולשים יוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של גן החיות ולבחור באפשרות "לתרומה לחצו כאן", ולאחר מכן "לכבוד" ולמלא את החסר כדי לספק שם לפי בחירתם. לאחר מתן התרומה, הגולשים יקבלו תעודה דיגיטלית עם שם התיקן הניתנת לשיתוף וקבלה.

בינתיים, הקמפיין זכה לתגובות מעורבות כאשר חלק מהגולשים השתעשעו מהרעיון, ואחרים כינו אותו "חסר רגישות". גולש אחד כתב: "רעיון מצחיק בתיאוריה, אבל זה סתם נראה לי אכזרי ומיותר". אחר כינה אותו: "קמפיין מבריק". באתר האינטרנט של הפארק נכתב: "גן החיות של טורונטו מכבד את כל היצורים - גדולים וקטנים. ג'וקים ממלאים תפקיד אקולוגי אינטגרלי בבתי יערות הגשם בכך שהם מסייעים לפירוק פסולת יער וחומרי צואה של בעלי חיים, והם, בתורם, הופכים למזון לבעלי חיים אחרים".