צעירה שמפרסמת בחשבון ה-TikTok שלה תחת השם @emilycarragherx, חשפה כי הזמינה מגפיים מאתר הקניות המקוון Pretty Little Thing, אך כשהם הגיעו - חשכו עיניה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אמילי קרגר סיפרה כי כאשר פתחה את החבילה כדי לחשוף את מה שהיא חשבה שיהיה זוג מגפיים שחורים ומבריקים, הופיעו זוג נעליים בלויות ומלוכלכות. הקליפ בן 17 השניות צבר למעלה מ-56 אלף צפיות עד כה, בו הסבירה קרגר: "הזמנתי את המגפיים האלה, וקיבלתי את אלה", בצירוף תמונות של הפריטים.

@emilycarragherx @prettylittlething ♬ Getting Over You - Charlie Oriain

בנוסף לבוץ והלכלוך על המגפיים עצמם, הנעליים גם היו במידה גדולה בהרבה ממה שהזמינה. לטענתה של הטיקטוקרית, החבילה הגיעה בעטיפת דואר וורודה עם הלוגו של Pretty Little Thing, אך הקופסה שהייתה בתוכה הגיעה קרועה לחלוטין.

ה-New York Post פנה ל-Pretty Little Thing לקבלת תגובה ותשובתם הייתה: "מדובר באי הבנה. יצרנו קשר עם הלקוחה שלנו והתנצלנו ובנוסף ביצענו החזר מלא לאמצעי התשלום שלה. היא אישרה כי היא מרוצה מהפתרון שהצענו". קרגר אישרה בחשבון ה-TikTok שלה כי היא אכן קיבלה החזר כספי מלא על המגפיים שרכשה, התנצלות וגיפטקארד מהחברה. בנוסף, הוצע לה לרכוש את המגפיים מחדש ב-30% הנחה.

@emilycarragherx Replying to @Lyns ♬ original sound - Emily Carragher

למרות שהבעיה אכן נפתרה, הגולשים ההמומים שיתפו את דעתם על המקרה המשונה, כשאחד מהם כתב: "נראה שהשליח פתח את החבילה, לקח את המגפיים לעצמו ושם את שלו באריזה שלך". אחרת הגיבה: "מזעזע לגמרי". שלישית הוסיפה: "קרה לי מקרה דומה פעם, הזמנתי מגפיים במידה 38 והם הגיעו במידה 42. לא ברור לי איך הם עשו את זה".

הצעירה סיכמה כי נמסר לה מ-Pretty Little Thing שהם יבררו את המקרה לעומק.