בפוסט שפורסם בשעות האחרונות ברשת החברתית פייסבוק, אישה ישראלית אנונימית חשפה כי בן זוגה מזה חודשיים, עזב אותה באופן פתאומי לאחר לילה מהנה.

בפרסום האנונימי שהועלה לעמוד "וידויים תל אביב" המונה כ-125.7 אלף עוקבים, נכתב: "גברים מה נסגר אתכם לעזאזל? השבוע בן הזוג שלי (יוצאים כבר חודשיים) החליט לזרוק אותי ואתם בטח שואלים את עצמכם למה. יצאנו השבוע לאחד הברים בעיר יחד עם כמה חברות שלי וחברים שלו, שתינו וצחקנו, והכל היה מושלם. החברים היו עייפים וכולם חתכו אז חזרנו הביתה, היינו שיכורים ודיברנו ואז מתוך סקרנות שאלתי אותו 'תגיד אף פעם לא שאלתי אותך ומסקרן אותי, כמה בחורות היו לך לפני?' אז הוא ענה 'האמת שלא הרבה 3' ".

מתוך עמוד הפייסבוק ''וידויים תל אביב'' (צילום: מתוך פייסבוק)
מתוך עמוד הפייסבוק ''וידויים תל אביב'' (צילום: מתוך פייסבוק)

היא המשיכה: "מיד עניתי 'אה זהו? זה כלום'. אז בחצי צחוק חצי גיחוך הוא אמר 'מה כלום, מה חשבת שהייתי עם 20 לפנייך?' ומיד אחרי הוא החזיר לי באותה השאלה ובגלל שהרגשתי שאנחנו מדברים בפתיחות, עניתי לו: 'לא יודעת להגיד לך מספר מדויק אבל בערך 40-50'. בשנייה שסיימתי את המשפט, הוא נותר במבט קפוא כאילו הודיעו לו שמחר סוף העולם, שאלתי אותו 'מה יש לך? הכל בסדר?' ובמשך 2 דקות הוא פשוט היה בשקט ולא אמר מילה. לאחר מכן הוא קם, לקח את המפתחות של הבית ויצא בלי להגיד מילה", כתבה האנונימית בפוסט.

היא הסבירה כי השתתקה ולא ידעה מדוע הוא מתנהג כך. "חייגתי אליו עשרות פעמים והוא לא ענה. חיכיתי שעה וחצי לראות אם הוא יחזור אליי אך הוא לא חזר וכבר הייתי עייפה אז הלכתי לישון", נכתב. "יום למחרת קמתי בבוקר וראיתי הודעה: 'אני באמת לא מבין איך עלה בדעתך לספר לי דבר כזה רק עכשיו, אגיע מאוחר יותר לקחת את הדברים שלי', שלאחריה הוא פשוט חסם אותי. האנונימית המשיכה וכתבה כי היא מבולבלת ופגועה מהבחור, שכן נותרה עם אינספור סימני שאלה וחוסר וודאות לגבי מערכת היחסים ביניהם. "מה היה כל כך נורא במה שאמרתי?" כתבה.

הוא לא ענה לה לטלפונים (צילום: אינגאימג')
הוא לא ענה לה לטלפונים (צילום: אינגאימג')
 

התגובות של הגולשים לא איחרו לבוא. גולשת אחת כתבה: "לא עשית כלום, רק נפטרת מפרימיטיבי טמבל שלא שווה את זה". שני הגיב: "כל התגובות כאן הן של אנשים שחיים במאה הקודמת שבה אישה הייתה צריכה להישאר בתולה עד החתונה. את בסדר גמור. הוא חסר הביטחון". אחר הוסיף: "נשמע כמו אפס אמיתי, אולי זה לא מרגיש כך עכשיו אבל הוא עשה לך טובה שנפרד ממך".