משתמש המדיה החברתית TikTok,  פרסם "אזהרה לקראת אירועים קטסטרופליים" שלטענתו יתרחשו בעוד כמה חודשים. הוא הזדהה כ"נוסע בזמן משנת 2869", וטען כי בני האדם ייקחו חלק ב"מלחמה בין-ממדית" עם מין של חייזרים "אינטליגנטים" לפני סוף שנת 2023. 

יוצר התוכן שמפרסם סרטונים תחת השם beyondtimetraveler, צבר למעלה מ-5,000 לייקים על הסרטון ששיתף ובו רשימת תאריכים לאירועים שיקרו השנה. בין האזהרות היו גם אסונות טבע, מפגשים עם חייזרים ומלחמה בין-ממדית שתפרוץ בסוף השנה.

''מלחמה בין-ממדית'' (צילום: מתוך טיקטוק)
''מלחמה בין-ממדית'' (צילום: מתוך טיקטוק)

הקליפ הועלה לרשת ב-19 בינואר ובו נכתב: "אזהרה! אני נוסע בזמן והנה סיכום של מה שצפוי לקרות בשנת 2023. זכרו את התאריכים הללו: ב-18 במרץ - רעידת אדמה בעוצמה של 8.1 בסולם ריכטר תפגע בוויסילר באלסקה. ב-26 ביוני - יצור חדש, גדול בהרבה מהלוויתן הכחול, יתגלה באוקיינוס השקט. ב-1 באוקטובר - חייזרים יתגלו לראשונה והם יהיו הרבה יותר אינטליגנטיים מבני האדם - מה שיוביל מאוחר יותר למלחמה בין-ממדית. הם באים".

גולשים רבים מיהרו להגיב על הסרטון של ה"נוסע בזמן", כשגולש אחד כתב: "טריילר לשנת 2023 - נשמע מעניין". שני הגיב: "אני לא קונה את זה". שלישי הוסיף: "אני שומע על תחזיות כאלה מאז שנת 2021". הסרטון הגיע לאחר שמוקדם יותר השנה, משתמש אחר פרסם אזהרה נוספת בטענה שב-19 בינואר 2023 יתגלה עולם חדש מתחת לקרום כדור הארץ.