הדרמה הטורקית הזו קרתה ממש לנגד עיניה של האישה. בעלה, איש עסקים ויבואן גדול של מוצרי טקסטיל שעיקר עסקיו הם בטורקיה משם הוא נוהג לייבא את הסחורות שלו, נהג לצאת לאיסטנבול לפחות פעם בשבועיים ליומיים-שלושה. 

באחת מנסיעותיו האחרונות, החליטה האישה כפי שעשתה בעבר ולא פעם, להצטרף אליו לנסיעה ויחד הם קבעו עם זוג חברים שהות בת ארבעה ימים - מה שנקרא "ביזנס ופלז'ר". במסגרת הבילויים שתוכננו לא נלקחה בחשבון האפשרות, מצד הבעל, לקחת את אשתו וזוג החברים למועדון לילה שלדברי אשתו, הוא נהג ללכת אליו מפעם לפעם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

איסטנבול, טורקיה (צילום: רויטרס)
איסטנבול, טורקיה (צילום: רויטרס)

לעורכי הדין שרין ומורן סולן, סיפרה האישה כי בעלה נהג להתפאר ביינות המשובחים ובארוחות הערב שהוא מקבל ממארחיו כשהוא מגיע לאיסטנבול. בדרך כלל לדבריה, הם בילו יחד במקומות אחרים. בפעם הזו, האישה ביקשה וממש התעקשה ללכת לאותו מועדון שממנו בעלה יצא תמיד נסער ונרגש.

הבעל התרצה ובמהלך הערב שכאמור כולל ארוחת ערב ויינות משובחים, הגיע החלק האומנותי שכלל שירה והופעה של רקדנית בטן - רקדנית הבית של המועדון. במהלך ריקודיה היא סימנה לאיש לעלות עמה לבמה והוא הצטרף והיה נרגש כולו. האישה צילמה את הריקוד הממושך ולאחר האירוע הטיחה בו: "רואים לפי הריקוד ולפי ההתלהבות של שניכם שיש בינכם משהו. איך אתה מעז לבייש אותי ככה ליד החברים שלנו ובכלל? אתה רוצה לפלרטט? אתה רוצה ללכת עם רקדנית הבטן? תלך".

עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)
עוה''ד שרין ומורן סולן (צילום: יח''צ)

בתחילה הכחיש הבעל כל קשר רומנטי עם רקדנית הבטן, אבל לאחר הריקוד, הרקדנית הגיעה להתיישב בשולחנם והאישה הבחינה לדבריה במבטים שלהם והבינה. "אתה צריך להודות שיש לך משהו עם הרקדנית".

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי על בני הזוג ללכת להליך של יישוב סכסוך כמקובל לפני גירושים: "המלצתי לאישה שתבקש איסור מוחלט על הבעל לצאת לאיסטנבול גם לא למטרות עסקים". הבעל שוקל את הבקשה, אבל לדבריו הוא צריך להכשיר את מחליפו שיסע במקומו ולשם כך הוא חייב לנסוע עמו כמה פעמים. "זה או אני או איסטנבול, אחרת אנחנו נפגשים ברבנות", הבטיחה האישה.