פייס קוטאג', מסעדה בכפר ווסטבורן, מערב סאסקס, אנגליה, פרסמה בשבוע שעבר קליפ בעמוד הפייסבוק שלה שבו הוצגו שולחנות עמוסים בסועדים הנהנים מהמנות האהובות עליהם. אך בתגובות לסרטון, אישה אחת מופתעת שאלה את עורכי העמוד מתי נערכו הצילומים, מכיוון שלטענתה, היא זיהתה את בעלה המנוח ובנו בין הסועדים - וזאת למרות שהוא מת בשנת 2014.

הקליפ הועלה לעמוד הפייסבוק של מסעדת Spice Cottage ב-16 בינואר, תחת הכותרת: "שנה חדשה, מצב רוח חדש! בשבועות האחרונים עבדנו קשה כדי להפוך את הטעמים אצלנו לבלתי נשכחים. הצטרפו אלינו לשילוב מושלם בין טעמים מעודנים, עם מנות קלאסיות וייחודיות בהשראת מתכונים מסורתיים עתיקים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בתגובות, לוסי ווטסון שאלה: "מתי צולם הסרטון? בעלי והבן שלו נמצאים שם אבל הוא מת ב-2014". הדבר אמנם אפשרי, שהמסעדה תשתמש בצילומים ישנים, אך בעלי העסק ענו לווטסון והתעקשו כי הסרטון צולם מוקדם יותר החודש ולא לפני תשע שנים או יותר. "היי לוסי, מצטערים לשמוע על זה, אך הסרטון צולם בשבוע שעבר".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

בהמשך לשרשור של השניים, גולשים רבים החלו לכתוב גם הם לאלמנה, שכן הם דרשו תשובות לאן התגלגל הגילוי שלה. "את חייבת לכתוב לנו מה קורה", כתב גולש אחד, בעוד שאחר הגיב: "אפשר לקבל עדכון?".

חלק מהמגיבים אף החליפו ביניהם תיאוריות וחלקם טענו כי מדובר ב"טריק שיווקי גאוני" מטעם המסעדה, שכן בזכות התגובה הפוסט הפך לוויראלי במיוחד.