מסעו הארוך של האיש האלמוני, הוא בעל מטרה חשובה: להציע נישואין לחברתו אותה לא פגש קודם לכן - עד יום האהבה. ולמרות שהשניים עדיין לא פגשו זה את זו, הוא הזכיר בסרטונים אותם הוא מפרסם ברשת החברתית TikTok, כי הם מכירים כבר כחמישה חודשים.

ביציאה מביתו בנאקון נאיוק, תאילנד, הוא קיווה להגיע לסאטון שבדרום המדינה עד ה-15 בפברואר. ואם כבר מדברים על תכניותיו, האיש אמור לצעוד יותר מ-1,500 ק"מ כדי "להוכיח את אהבתו" לאישה שהוא מעולם לא פגש בעבר. באחד הסרטונים שהעלה למדיה החברתית, הוא אמר: "אני ארוץ ואוכיח האם קיימת אהבת אמת בליבי או שלא. אני ארוץ במשך חודש, החל מה-14 בינואר ואגיע ליעד ב-14 בפברואר - יום האהבה".

@kaocivid1970 #เดินไปขอแต่งงาน ♬ เสียงต้นฉบับ - แมวเก้าชีวิต

הוא הוסיף: "נפגשנו ב-TikTok ואני עוד אראה לכולם שאפשר למצוא אהבה אמיתית ברשתות החברתיות". האיש האלמוני מפרסם עדכונים שוטפים בחשבון הוויראלי שלו בסרטונים שגרפו עד כה מיליוני צפיות. תחילה ניכר היה כי הוא מוכן ומזומן לקראת המסע, אך ביום השלישי כבר החל להתלונן שהוא די עייף.

הוא יצא לדרך רק לפני 11 ימים ונותר לו עוד 843 ק"מ עד היעד. בסרטון האחרון שפרסם במדיה וצבר עד כה 3.1 מיליון צפיות, הוא אמר שאין לו מושג מה חברתו חושבת על כך שהוא מגיע עד אליה ברגל. אנו נמשיך לעקוב.

@kaocivid1970 #เดินไปขอแต่งงาน ♬ เสียงต้นฉบับ - แมวเก้าชีวิต