אישה בת 100, חשפה ביום הולדתה את הסוד שלה לחיים ארוכים - להימנע מלשוחח עם גברים זרים. כן, זה נשמע משעשע אבל זה לא הטיפ היחיד שלה.

אוליב וסטרמן חגגה את יום הולדתה ה-100 עם כוס תה בבית האבות דיווטר גראנג' בצ'סטר, מערב אנגליה. היא סיפרה כי היא בעצמה בהלם שהיא חיה חיים ארוכים כל כך: "אני עדיין לא מאמינה שאני בת 100, אבל זה מרגיש מדהים. נשים צריכות להימנע מלדבר עם גברים זרים והכל יהיה בסדר", כך לדבריה.

וסטרמן, מדרום קירבי במערב יורקשייר, הוסיפה כי הסוד השני שלה לחיים ארוכים ומאושרים הוא פשוט להיות מרוצה מהקיים ולהפיק את המרב ממה שיש לך. האחות לשעבר במחלקת ילדים הוסיפה: "רוב שנותיי ביליתי זמן רב בעבודה עם ילדים. זה בהחלט עזר לי לשמור על צעירות בנפש".

הצוות בבית האבות בו היא מתגוררת בצ'סטר, המשיך במסורת שהתחיל בעלה המנוח של בת ה-100, סם, וקנה לה במתנה בושם של חברת אסתי לאודר. בנוסף, וסטרמן גם קיבלה מכתב מהמלך צ'ארלס שבירך אותה על הגעתה לגיל 100.

האישה סיפרה כי היא חיה חיים מלאי אקשן, בילתה בסינגפור ולאחר מכן איילה בעולם עם בעלה, אותו הכירה בכנסייה כשהייתה צעירה. כעת, היא הצטרפה לשורותיהם של כ-15 אלף בריטים שחיים כבר למעלה מ-100 שנה, בזמן שנתוני ONS חשפו כי מספר בני המאה גדל פי שלושה מאז 1994.