סלפי עם הרגל: אישה מאקוודור אשר איבדה את שתי ידיה ואחת מרגליה לאחר תאונה שעברה בילדות, עובדת כעת כדוגמנית במשרה מלאה - והיא מעוררת השראה בקרב עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם.

ויקטוריה סלסדו בת ה-26, נאלצה להיפרד מגפיה מלבד רגל ימין כשהייתה בת שש בלבד, וזאת לאחר שנגעה בכבל חשמל חשוף ובעקבות כך סבלה מכוויות קשות. במהלך השנים שלאחר מכן, הצעירה התרגלה להיעזר ברגלה הימנית כדי להשלים משימות יומיומיות כמו לאכול, להסתרק ולהתאפר. התקרית הקשה אמנם לקחה ממנה את גפייה, אך לא את היופי המהפנט שלה.

@victoriasalcedo_

♬ Cause you make me feeeeeeel - Tomas Celis

לאחר כמה שנים, הותאמה לה רגל תותבת וסלסדו החלה להתאמן ועד מהרה התמכרה לפעילות גופנית. "מעולם לא חשבתי שאהיה משפיענית עבור אנשים אחרים", אמרה בת ה-26 בראיון ל-Viral Press על הקריירה הבלתי צפויה שלה כדוגמנית משפיעה. "אני אוהבת לשתף את חיי עם אחרים. אני מעריכה את זה ששולחים לי שאלות ואני עונה לכולם על הכל".

הצעירה מהעיר גוויאקיל, אקוודור, אותרה על ידי סוכנות דוגמנות כשהייתה בת 19 ועד מהרה הפכה למבוקשת בתעשייה - וזאת למרות שאיבדה את ידייה ורגלה. היא סייעה להגדיר מחדש את "אידיאל היופי" בתחרות מיס אקוודור בשנת 2021. "לא הלכתי לתחרות כדי להתקבל. הלכתי כדי לייצג את המדינה שלי, לייצג את עצמי כאישה, כיישות וכנשמה, כצורה אחרת של יופי", אמרה.

@victoriasalcedo_ Fue una dia lleno de perry songs 🫖💜✨ #lovememode ♬ Part Of Me - Katy Perry

כעת היא מחזיקה בכ-170 אלף עוקבים ברשת החברתית אינסטגרם, כשרבים מהם משבחים אותה מדי יום על גישתה לחיים. "את נס", כתב לה מעריץ אחד, בעוד שאחר הוסיף: "את מעוררת השראה בכולנו". בנוסף, סלסדו מקווה כי הנראות שלה תגרום לאנשים להסתכל אחרת על קטועי גפיים. "בעיני המטרה שלי היא לשנות את דעתם של האחרים על אנשים הסובלים ממגבלות כמו שלי", היא סיכמה.

@victoriasalcedo_ Les comenté que la Miss se fue al páramo ! 🏔 #gratefull ♬ Followers - AREA21 & Martin Garrix & Maejor