בני זוג בשנות ה-20 לחייהם הסכימו לצאת יחד למסיבת חילופי זוגות ולהשתובב עם אחרים, אך הם לא ציפו לפגוש שם את הקרובים אליהם ביותר. הסיפור הזה יגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתשתתפו באירוע מהסוג הזה.

בני זוג, שניהם בני 24, החליטו לצאת להרפתקה ולהשתתף במסיבת חילופי זוגות בפעם הראשונה בחייהם. הם תכננו את הערב בקפידה והציבו גבולות האחד לשנייה ובעוד שהם התארגנו, יצאו לדרכם והגיעו אל היעד - ציפתה להם הפתעה לא נעימה במיוחד.

לא ציפו לפגוש שם את הקרובים אליהם ביותר (צילום: אינג'אימג')
לא ציפו לפגוש שם את הקרובים אליהם ביותר (צילום: אינג'אימג')

הם בטוח לא ציפו לפגוש שם את הוריה של בת הזוג. כן, קראתם נכון. כשנכנסנו לעמוד הטוויטר "Fesshole", הבחור הנבוך שיתף את הגולשים בתקרית והוכיח שהעולם קטן יותר ממה שחשבנו. "כשהייתי בן 24 הלכתי לאורגיה בפעם הראשונה עם חברה שלי", הוא כתב. "רק שברגע שנכנסנו, ראינו את ההורים שלה בפינה וזו הייתה הפעם האחרונה שהשתתפנו באירוע מהסוג הזה".

מאז, הווידוי צבר למעלה מ-1.6 מיליון צפיות ושלל תגובות מגולשי המדיה החברתית. גולש אחד כתב: "הסיוט הכי גדול התגשם". שני התלוצץ: "הדילדו לא נופל רחוק מהרצועה", בעוד ששלישי הגיב: "מביש אבל קורע מצחוק". בינתיים רביעי ציין: "אני מניח שארוחת יום ראשון הייתה מביכה במיוחד".