טיונס פוזי בן ה-31 נולד כנקבה, ועבר הליך לשינוי מין בשש השנים האחרונות. בסוף שנת 2021 הוא חש ברע ופנה אל בית החולים לקבלת טיפול - שם התברר לו כי הוא בחודש השלישי להריונו. כפי שסיפר ל-Truly, לא היה לו מושג שהוא בהריון והמצב אילץ אותו לחדול מליטול את ההורמונים להם נזקק בתהליך שינוי המין שעבר.

מחשבה קשה נוספת שהעסיקה את פוזי, הייתה הרעיון שבעתיד ייאלץ להניק את בנו זאניוס, כיום בן שנה, ולהתמודד עם תגובות הציבור. אך האב הטרי החליט בסופו של דבר לאזור אומץ ולשתף את העוקבים שלו ברשתות החברתיות בחוויה הייחודית שלו, והיו כאלה שראו בו דוגמה ל"אבא סוס ים", מכיוון שסוסי ים זכרים הם אלה שנושאים את העוברים שלהם.

@transking30

♬ Players club - Malachi

כעת, פוזי מחזיק בקהל נאמן המונה כ-929 אלף עוקבים וזוכה ללמעלה מ-10 מיליון צפיות על הסרטונים אותם הוא משתף לעתים קרובות. "אני עדיין יכול להניק, למרות השינויים שעברתי. זה כלל לא אומר שאני לא רוצה שהבן שלי יגדל כמו כל ילד. ניסיתי לא פעם להאכיל אותו בבקבוק אך הוא פשוט לא רצה", הסביר האב.

למרבה הצער, לא כולם רואים את השיתוף בעין יפה. בין הגולשים והמגיבים ברחבי הרשת, היו לא מעט תגובות פוגעניות כלפי בן ה-31 אשר כתבו לו כי "בנו יגדל להיות מבולבל". לטענתו של פוזי, אין מדובר רק בשונאי הקהילה הגאה, אלא בטרנסג'נדרים שפגעו בו כשטענו שהוא "לא מספיק טרנס", או "גורם לקהילה שלנו להיראות רע".

@transking30

♬ original sound - MARTIN

הוא אמר: "קיבלתי המון ביקורות שליליות ופוגעניות וזה משפיע עלי מאוד. אבל אם אמשיך בשיתוף שלי, אולי אצליח לעזור לבאים אחריי שירצו לעשות זאת ויחששו ממה יגידו עליהם". השנאה לא תמנע מפוזי לחלוק את מסעו כהורה טרנסג'נדר. הוא סיכם: "הגיע הזמן שנפסיק להסתתר. הגיע הזמן לפקוח את העיניים ולהבין שאין רק דרך אחת לחיות".