טיאגו גבריאל בלכיור דה אוליביירה בן ה-30 ואביו מרקוס בן ה-54, שניהם מברזיל, שילמו לשני מתנקשים סך של כ-20 אלף דולר כדי לרצוח את אשתו ושלושת ילדיו של בן ה-30, בנוסף לאמו ואחיו, כך לפי המשטרה המקומית. 

דווח כי השניים נמלטו מברזיל וזאת לאחר שהמתנקשים נעצרו על ידי המשטרה ב-14 בינואר. בלכיור דה אוליביירה ביקש להיפטר ממשפחתו כדי שיוכל לעזוב עם המאהבת, בעוד שאביו, מרקוס, הואשם בהיותו שותף למזימת הרצח. החוקרים מאמינים כי השניים תכננו לחטוף את אשתו של בן ה-30, אלזימר סילבה בת ה-39, ולהרוג אותה.

טרם התברר האם התכנית השתבשה, אך סילבה ושלושת ילדיה אותרו במכונית שעלתה באש - כשהם ללא רוח חיים. רק ביום שלמחרת הרצח, הצליחה המשטרה לזהות את הקורבנות, גבריאל בן ה-7 ורפאל ורפאלה, תאומים בני 6. עוד דווח כי דה אוליביירה עינה את אמו בת ה-52 ואת אחיו בן ה-23 במשך מספר ימים יחד עם אביו, וזאת כדי לגרום להם למסור את ההכנסות ממכירת ביתם בסך של כ-80 אלף דולר. כשהניסיונות להונות את השניים כשלו, גם הם נשרפו למוות במכונית שהייתה שייכת לאח.

המשטרה באונאי איתרה את המכונית הבוערת כששני הקורבנות בתוכה ב-14 בינואר. שני הרוצחים השכירים נעצרו ב-17 בינואר, כך לפי התקשורת המקומית, בעוד שהאב והבן ששכרו את שירותיהם נעלמו. אחד מהעצורים הודה כי הוא ושותפו לפשע קיבלו כסף כדי להרוג את בני המשפחה, ובתפנית נוספת - הרוצח השכיר הודה כי שני אנשים נוספים לקחו חלק במעשים הנתעבים. האחד הוא, לכאורה, המאהבת של דה אוליביירה, בעוד שהאדם השני הוא בתה.

על פי עדותו של העצור, בן ה-30 איים על אשתו שהיא עומדת להירצח, אך לא הבין שילדיהם היו עימה באותו הזמן. השניים היו נשואים כ-10 שנים בעוד שסילבה הותירה אחריה שני ילדים מנישואיה הקודמים, האחד בן 24 והשנייה בת 18 - כשהם אלה שדיווחו למשטרה על היעלמותה.

החיפושים אחר דה איליביירה ואביו נמשכים.