קטע הווידאו האלים שלפניכם, עורר סערה ברשתות החברתיות, וזאת לאחר שנצפו בו שתי נשים בתקרית מחרידה למדי. האחת התברר נשואה לגבר שניהל רומן עם השנייה - ולאחר שסיפור הבגידה נחשף - זו שחטפה הייתה המאהבת.

לפי הדיווחים, אישה נשואה גילתה במכשיר הנייד של בעלה תמונות שלו כשהוא מבלה עם בחורה צעירה. היא החליטה לעקוב אחריו מבלי שידע והבחינה כי הוא פונה למכון עיסוי באי פוקט, תאילנד, ב-25 בינואר. האישה המתינה מחוץ לבית העסק קצת פחות משעה עד שראתה את האיש עוזב את המקום.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

במקום להתעמת אתו, דקות לאחר מכן נכנסה אשתו למכון העיסוי ובאותו הרגע זיהתה את הצעירה מהתמונות שמצאה בנייד, יושבת על ספה כשרק מגבת לגופה. באותה השנייה, ניגשה האישה לבחורה הצעירה והחלה להכות אותה בפנייה עשרות פעמים. היא תלשה ממנה את המגבת והמשיכה להכות אותה בעוד שגופה חשוף והיא עירומה לגמרי.

בשלב מסוים, ניתן היה לראות את האישה הנבגדת מחטטת בתיקה של העובדת ומנסה למצוא את טלפון הנייד שלה - תוך שהיא מושכת בשערותיה ובזמן ששתי נשים אחרות צפו מהצד ותיעדו את הרגע המזעזע. ברקע, ניתן היה לשמוע את הצעירה מתנצלת שוב ושוב ומבקשת סליחה: "לא ידעתי שהוא נשוי, אני אפסיק להיפגש אתו".

גברת, בפעם הבאה תפני לבעלך (צילום: צילום מתוך טוויטר)
גברת, בפעם הבאה תפני לבעלך (צילום: צילום מתוך טוויטר)

המשטרה המקומית חוקרת כעת את התקיפה, לכאורה, באי הנופש הפופולרי. מאנשי הצוות של המשטרה נמסר: "אנו קוראים לקורבן לדווח על האירוע. אנו נחקור את המקרה לעומק". עורך דין מקומי שנתקל בצילומים, אמר: "התקיפה הנוראית הזו היא עבירה פלילית ועל הקורבן להגיש תלונה. מדובר באירוע חמור ביותר, שכן ניתן לראות שתי נשים נוספות בחדר שצילמו ולא עשו דבר כדי למנוע את האלימות ואת ההפשטה".