גולש מסתורי ברשתות החברתיות ולו 12 מיליון לייקים, טען כי הוא "נוסע בזמן" ופרסם אזהרה בטענה ש"כל ממשלות העולם יישלטו על ידי חייזרים" בחודש מאי של השנה הנוכחית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ארי יורמני, שמפרסם פוסטים ברחבי הרשת תחת השם @esthetictimewarper, צבר למעלה מ-1.2 מיליון עוקבים, וזאת בזכות התחזיות המטרידות שלו לגבי העתיד. בסרטונים אותם הוא מפרסם, הועלו טענות על כך שאזורים בעולם יושמדו על ידי אסונות טבע שלא ראינו מעולם, וכי יתגלו תגליות חדשות.

@esthetictimewarper Brief summary of the future. #fyp #viral #xyzbca #timetraveler #timewarper #timetravel #fypage #blowup ♬ Siren - Filip Lackovic

אך האזהרה שהצליחה להסעיר את הרשת, הייתה זו שנכתב בה כי מין זר - המכונה כביכול "נוזיקס" - ישלוט כנראה בממשלות העולם כולו תוך ארבעה חודשים בלבד. בסרטון ה-TikTok שזכה ללמעלה מ-14,200 לייקים, נכתב: "שימו לב! אני נוסע בזמן אמת, לפניכם סיכום קצר של מה שעתיד לבוא בקרוב".

הוא המשיך: "ב-14 במרץ 2023: מגה-צונאמי יפגע בסן פרנסיסקו, קליפורניה, ויגרום למותם של 500 אלף בני אדם. ב-11 במאי 2023: מין זר בשם 'נוזיקס' ישלוט על כל ממשלות העולם. ב-27 ביוני 2023: החיה הגדולה ביותר על פני כדור הארץ תימצא באוקיינוס השקט - פי שלושה מגודלו של הלווייתן הכחול. ב-2 בינואר 2023: רעידת אדמה בעוצמה 9.9 'העוצמתית ביותר', תגרום לקליפורניה לשקוע באוקיינוס".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

רוב הגולשים לא התרשמו מהתחזיות (צילום: מתוך טיקטוק)
רוב הגולשים לא התרשמו מהתחזיות (צילום: מתוך טיקטוק)

הגולשים נותרו חלוקים בדעותיהם לגבי שיתוף האזהרות, ופנו למדור התגובות כדי להתווכח על מה יעלה בגורלה של האנושות. גולש אחד כתב: "אני מקווה שאף אחת מהאזהרות הללו לא תתגשם". שני הגיב: "אתה ממשיך לנבא את הגעתם של חייזרים כבר שלוש שנים וכלום לא קורה". אחר הוסיף: "נראה שיש לך את היכולת לנסוע בזמן ובכל זאת אתה מעדיף לגלול ב-TikTok".