נוסעת שהמריאה בטיסה מניו יורק לפורט לודרדייל, פלורידה, כמעט ואיבדה את חייה אך ניצלה הודות לנוסע אחר שהיה על הסיפון באותם רגעים בהם החלה לחוש ברע וחוותה מקרה חירום רפואי.

טיסה של חברת התעופה האמריקאית JetBlue, המריאה מנמל התעופה לה גוארדיה שבניו יורק, לנמל התעופה הבינלאומי פורט לודרדייל, וקיבלה תפנית מפחידה. אישה התעלפה לפתע במעבר בזמן שצוות הדיילים חילק משקאות לנוסעים. אישה נוספת שהייתה במקום, סיפרה כי הנוסעת התמוטטה כשעה לאחר ההמראה והטייס התכונן לבצע נחיתת חירום. באותם רגעים, אדם אחר שהיה על המטוס ניגש לסייע לחולה.

תמונות שפורסמו ברשת החברתית טוויטר, הציגו את הנוסע כשכפפות לידיו, מטפל באישה כשהיא מעולפת על רצפת המטוס. בנוסף, ניתן לראות את מסכת החמצן על פניה. הוא העניק לה סיוע רפואי יעיל ומהיר, בזמן שנוסעים מודאגים אחרים התאספו סביבו.

הנוסעת שצילמה את התמונות, הסבירה כי האיש הינו טכנאי רפואת חירום מיומן והצליח לייצב את מצבה של האישה - כך שהטייס יכול היה להמשיך בדרכו - ובכך נמנעה נחיתת החירום המתוכננת. לפי הדיווחים, נמסר כי המטופלת הייתה בהכרה מלאה והועברה לבדיקה רפואית עם הנחיתה ביעד.

לפי FlightAware, המטוס נחת באיחור של שעה ו-35 דקות. אמבולנס המתין למטוס וצוותים רפואיים עלו לטיסה כדי לפנות את האישה תחילה.