גבר בשנות ה-60 לחייו שעבד כמארגן לוויות, חשף כיצד החליט לביים את מותו ולהופיע באופן דרמטי בהלוויה של עצמו - רק כדי לראות מי הגיע לבכות על קברו - ומי לא.

לבלטזר למוס בן ה-60, עלה רעיון מוזר - לערוך לעצמו לוויה לאחר שנכח בעצמו בהלוויה של אדם אחר, אליה הגיעו רק שני אנשים. הדבר גרם לו לחשוב כמה ממכריו יגיעו להיפרד ממנו כשימות, והוא החליט לבדוק זאת. הוא הגה תכנית מתוחכמת למדי, כשתחילה הוא פרסם תמונה ברשת החברתית פייסבוק, כשהוא מחוץ לבית החולים "אלברט איינשטיין" בסאו פאולו, ברזיל.

ביום שלמחרת, נכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מת: "מוקדם יותר, בצהריים העצובים האלה, למוס עזב אותנו. מועד ההלוויה יפורסם בקרוב". באופן טבעי, חבריו ובני משפחתו נותרו בהלם מההודעה, מאחר והם כלל לא היו מודעים לכך שמצבו הבריאותי "התדרדר", כפי שהוא גרם להם לחשוב.

בן ה-60 ארגן את הלוויה של עצמו בבית הלוויות בסאו פאולו ב-18 בינואר, ופרסם את הפרטים במדיה החברתית. בסרטון שצולם בטקס, ניתן לראות המון אבלים דומע, זרי פרחים והתייפחויות על קברו של האיש. ואז, לפתע, דמות בקפוצ'ון אפור נכנסה מהדלת האחורית ונחשף ה"סוד" שהותיר את כל הנוכחים בהלם.

למוס, שהתוודה מול בני משפחתו וחבריו - שהגיעו לבכות על מותו באותה העת, אמר: "ערכתי 889 טקסי פרידה בשנתיים האחרונות ובחלק מהטקסים היו רק שני קרובים בעוד שבאחרים היו כ-500. רציתי לדעת מי יבוא אליי". אבל האבלים פחות התרשמו. חבר אחד בשם פדרו, אמר לתקשורת המקומית: "באמת בא לי להרוג אותו. מי עושה דבר כזה? אני מאוד אוהב את האיש הזה אבל לעשות בדיחה מהכאב של הקרובים אליך? אני כמעט קיבלתי התקף לב כששמעתי שהוא מת. חלק מהחברים שלו הגיעו לבית החולים כששמעו שהוא חש ברע".

הוא המשיך: "הדבר הראשון שאני אעשה עכשיו זה לתת לו סטירת לחי וזה במקרה הטוב. במקרה הרע, אני אשבור לו בקבוק שמפניה על הראש". חברה אחרת, רוזליקה, כעסה באופן דומה על מעשיו של למוס ואמרה לתקשורת המקומית: "לא אהבתי את זה. הרגשתי מרומה, כמו רבים אחרים. להתבדח על מוות זה לא מצחיק. הוא חצה גבול".

למוס בן ה-60, טען כי הוא כלל לא הזכיר את המילה "מוות" בפוסטים שלו במדיה החברתית. לטענתו, הוא בכלל השתמש במידה "פרידה" ואמר שאלה שחשבו שהוא מת, "הדמיון שלהם שלט בהם". בתום נאום "הפרידה", אמר בן ה-60 לקהל האבל: "תהיו שמחים, תיהנו מהחיים".