למרות פער הגילים ביניהם, לוק אליס וסטף וויט ממחוז דבון, אנגליה, התאהבו זה בזו והחליטו להתחתן - ולא אכפת להם מה הסובבים אותם חושבים עליהם. הם החלו לשוחח ברשת החברתית פייסבוק בחודש יוני האחרון ויומיים לאחר מכן כבר נפגשו.

הצעיר בן ה-25, אמר שהוא נמשך ל"אישיות הבריאה והאוהבת" של וויט בת ה-54, בעוד שה"קסם", הערכים המיושנים והאופי האבירי שלו - הם אלה שגרמו לה להתאהב בו. האימא לארבעה אפילו הודתה שמבחינתה היא הייתה בטוחה ש"זכתה בלוטו" ברגע שראתה את אליס בדייט הראשון.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לוק אליס וסטף וויט, הוא בן 25 והיא בת 54 (צילום: רשתות חברתיות)
לוק אליס וסטף וויט, הוא בן 25 והיא בת 54 (צילום: רשתות חברתיות)

למרות תמיכתם של בני משפחתם וחבריהם של השניים, בן ה-25 הסביר כי מערכת היחסים שלהם מקבלת מדי יום תגובות מעורבות, כשבנוסף לכך הם סופגים לא מעט מבטים מפוקפקים ברחובות מדי יום. הזוג בחר שלא לתת לביקורות השליליות להשפיע עליו, ולטענתם של השניים, הם ממשיכים להתחזק מיום ליום ומקווים להינשא בסוף השנה הזו.

אליס ווויט הסבירו כי הם מקווים שחשיפת הסיפור שלהם, תגרום להעלאת המודעות בכל מה שקשור למערכות יחסים עם פערי גילים והתפיסות השגויות סביבן - כולל הטענה שמדובר בפטיש מיני או בחמדנות. בן ה-25 אמר: "אנחנו לא רק בני זוג, אנחנו חברי נפש. כשהכרנו לא ראיתי את הגיל שלה - ראיתי את האישיות שלה, את הלב והנשמה שלה ואת כל הטוב שיש בה. התאהבתי בה בגלל כל הדברים האלה. היא מושלמת".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

לא נותנים לזרים לקבוע להם כיצד לחיות (צילום: רשתות חברתיות)
לא נותנים לזרים לקבוע להם כיצד לחיות (צילום: רשתות חברתיות)

הוא הסביר: "אמא שלי וסטף באותו הגיל, פרט לכמה חודשים. יש אנשים שמסתכלים עלינו ובטוחים שאני הבן שלה, למרות שאף אחד לא אמר את זה אף פעם, אפשר להבין מהמבטים. הרבה חושבים שמדובר בפטיש מיני או בזה שהיא 'עשירה' למרות שזה לא נכון".

השניים סיפרו כי הצעת הנישואין הייתה על חוף הים, במקום בו יצאו לדייט ראשון. וויט אמרה: "קצת חששתי לחשוף את עניין האירוסין מאחר ולא ידעתי מה אחרים יגידו. אמרתי לעצמי 'יחשבו שהוא הבן שלי', אבל לאחר מכן הבנתי שאלה החיים שלי ואני אעשה מה שיעשה אותי מאושרת - בלי לחשוב מה יש לאחרים להגיד לי". היא סיכמה: "אם אתם רוצים להצליח במערכות היחסים שלכם, העצה הכי טובה שלי היא לסכם את הזוגיות בערכים ובטוב שיש בשניכם, וכמו כן, לעולם לא לפחד ממה שאחרים חושבים".