פוסט שפורסם הבוקר בעמוד הפייסבוק של עיריית תל אביב-יפו, חשף כי אישה צעירה ממרכז הארץ איבדה את טבעת האירוסין שלה, ככל הנראה בפח האשפה, ויצאה למסע חיפושים אחריה, יחד עם בן זוגה.

לינוי בן דוד, עובדת בבית פנורמה בתל אביב, הבחינה ביום שני (ה-30 בינואר) כי טבעת היהלום שלה נעלמה. היא נותרה המומה ולא ידעה היכן לחפש, עד שהבינה - הטבעת ככל הנראה נפלה לפח האשפה השכונתי. בחוסר אונים מוחלט היא פנתה לבן זוגה, עומר רוטמן, ויחד הם יצרו קשר עם אגף התברואה של העיר.

בפוסט שפרסמה עיריית תל אביב-יפו, נכתב: "אם היה מדובר בצפרדע ירוקה בטח הייתם קופצים מיד פנימה, אבל במקרה הזה, היה מדובר במכולה אטומה, כך שהמצב היה נראה אבוד לגמרי. אבל לינוי ועומר זוג נחוש ומחויב, והם התקשרו לאגף התברואה של העירייה, שמיהרו לעזור".

הצעת נישואין היא מחווה כל כך רומנטית, ואף אחד מאתנו לא היה רוצה למצוא את עצמו מחטט בשקיות האשפה בין ערימות הזבל בחירייה. אבל הזוג לא ויתר והחליט שהם יחזרו הביתה עם הטבעת בלבד.

עוד נכתב בעמוד הפייסבוק: "כבר למחרת, הזוג נפגש עם אדוארד אידזון, נהג משאית של העירייה באתר החירייה, ושם הם פרקו יחד את מכולת האשפה. הם היו מוכנים לצלול שקית שקית, אבל הטבעת התגלתה כבר בשקית הראשונה".

עיריית תל אביב-יפו איחלה המון מזל טוב לזוג המאורס והודתה גם לעובדי מחלקת התברואה שסייעו להם בחיפושים. "נחמד לגלות שגם אם לפעמים החיים גורמים לך לצלול לזבל, אפשר למצוא שם אנשים חמודים שיעזרו", סיכמו בעמוד.