אישה בשנות ה-30 לחייה, נעצרה לאחר שעל פי החשד דקרה את בעלה באיבר המין ולאחר מכן נשכה את איברו. הקורבן, אליוד אונוקו, אמר שאשתו, דרייס אויארו, השתכנעה כי הוא בגד בה עם אישה אחרת.

לדברי התובעים, האישה תקפה את בן זוגה בביתם באחוזת ניאנצ'ווה בקיסי, קניה, בערב השנה החדשה. היא דקרה או אונוקו, נשכה את איבר מינו לאחר מכן "וגרמה לו לנזק חמור ובלתי הפיך". התוקפת הופיעה בפני השופטת קרוליין אוצ'ארו, בעוד שהיא מודה בכל האישומים נגדה.

פרנק מסווארי, עורך דינו של הבעל המותקף, טען כי אין לשחרר את אויארו למעצר בית, מכיוון שהיא עלולה לתקוף את הקורבן בשנית. בבית המשפו הוא אמר: "אני מתנגד לתנאי הערבות. אם מרשי ישתחרר מבית החולים - הוא לא יוכל לשהות עם הנאשמת תחת אותה קורת גג מאחר ואינו בטוח".

למרות הטענות שהוצגו בפני השופטת, התוקפת שוחררה בערבות בסך של כ-350 דולר. העיתון המקומי The Star, חשף כי התובעת, הילארי קאינו, הסכימה לתנאי הערבות "בתנאי שהשניים לא יבואו במגע האחד עם השנייה". אונוקו בן ה-38 פונה לבית החולים קיסי, אושפז ומאז עבר ניתוח מורכב.

אויארו נעצרה על ידי צוות תחנת המשטרה בניאנצ'ווה לאחר ששוחררה מבית חולים פרטי בקיסי, שם גם היא קיבלה טיפול בגלל פציעה ממנה סבלה.