צעירה בשנות ה-20 לחייה וגבר בשנות ה-80 לחייו, נאלצו להתמודד עם שלל תגובות בנוגע לפער הגילים המשמעותי ביניהם. לטענתם, הם מנסים להתעלם משליליות ואפילו בוחנים את האפשרות של הפרייה חוץ גופית כדי שיוכלו להרחיב את הקן המשפחתי - מאחר ולאיש אין ילדים.

הזוג, מירקל פוג' בת ה-24 וצ'ארלס פוג' בן ה-85, שהכיר כשהראשונה עבדה במכבסה בשנת 2019, שם לב ללא מעט הרמות גבה בכל הנוגע לזוגיות ביניהם, גם בגלל העובדה שצ'ארלס מבוגר בעשור מסבה של בת ה-24. האיש, סוכן נדל"ן לשעבר, החליט יום אחד להודות ברגשותיו כלפי מירקל, ושנה לאחר שנפגשו, בפברואר של שנת 2020, הוא הציע לה נישואין.

מתכננים להרחיב את התא המשפחתי בקרוב (צילום: מתוך טיקטוק)
מתכננים להרחיב את התא המשפחתי בקרוב (צילום: מתוך טיקטוק)

הצעירה (שאז הייתה בסך הכל בת 22), אמרה שאימה טמיקה בת ה-45 וסבה ג'ו בן ה-72, תמכו במערכת היחסים מההתחלה לאחר שראו עד כמה צ'ארלס משמח אותה ומסב לה אושר. אך אביה של מירקל, קארים בן ה-47, לא התלהב מהרעיון. היא סיפרה איך אהובה הגיע לבית העסק בו עבדה, הניח פיסת נייר על הדלפק וביקש ממנה את מספר הטלפון שלה. "ידעתי שהוא מבוגר אבל לא ידעתי בדיוק מה גילו".

"כשגיליתי בן כמה הוא כבר הייתי מאוהבת. לא אכפת לי אם הוא בן 100 או בן 55 - אני אוהבת אותו. חשבתי שהוא בן 60, אולי 70 כי הוא נראה נהדר לגילו. הוא תמיד פעיל ואוהב לעשות דברים ביחד", אמרה והוסיפה: "סבא שלי אמר שהוא שמח בשבילי ושהוא רוצה שאהיה מאושרת, אבל אבא שלי ממש לא אהב את זה".

@mnigeria98 My Man & I, I Love Him Sooo💕💕 07.09.2022 💍💍 #loml #honeymoon #baecation #married #couples #myman #tiedtheknot #bae #fyp #viral #myhusband #hiswife #foryourpage ♬ original sound - M💖✨

מירקל הצעירה הסבירה כי הציבה לאביה אולטימטום: "אמרתי לו שאני צריכה את התמיכה שלו, ושאם לא יגיע לחתונה שלי הוא יאבד אותי לנצח". בעלה בן ה-85, אמר: "מירקל עשתה המון בשבילי, מעבר לכך שהיא שינתה את חיי. היא פשוט נהדרת. יום החתונה היה היום הטוב ביותר בחיי הארוכים. אני לא רואה שום בעיה בהפרש גילים". הוא המשיך: "אנחנו לא מתייחסים לתגובות באינטרנט. טוב לנו יחד ואנו מעוניינים להקים משפחה בקרוב מאוד".

@mnigeria98 MY BESTFRIEND🤞🏾 MY HUSBAND 👩‍❤️‍💋‍👨 MY FOREVER MAN💍💍 #wesaidido #fyp #viral #newlyweds #foryourpage #couples #marriage #wife #honeymoon #thepogues #meetthepogues ♬ Best Friend 50cent - An Edit Page❤️

השניים נישאו בחודש יולי בשנה שעברה ושניהם טענו כי זהו "היום המאושר בחייהם". למרות שלמעלה משישה עשורים מפרידים ביניהם, הצעירה אמרה כי היא מקווה להביא לעולם לפחות שני ילדים מצ'ארלס, למרות שהיא מודעת לעובדה שהיא תאריך ימים אחרי מותו. היא סיכמה: "אני מציאותית ומודעת לעובדה שאני אהיה כאן יותר שנים ממנו, אז אני מנסה לחיות וליהנות מהזמן שיש לנו ביחד, שנוכל לחוות כמה שיותר".